کرسپو: لائوتارو می تواند سرخیو آگوئروی جدید باشد، رونالدو برای هم نسلی های من یک پدیده بود

به گزارش پرسینا بلاگ، مهاجم پیشین تیم ملی آرژانتین از هموطن خود و ستاره جوان اینتر تمجید ویژه ای کرد و به مقایسه او با سرخیو آگوئرو پرداخت.

کرسپو: لائوتارو می تواند سرخیو آگوئروی جدید باشد، رونالدو برای هم نسلی های من یک پدیده بود

به گزارش خبرنگاران، درخشش لائوتارو مارتینس در اینتر در رقابت های فصل جاری سبب شده تا باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی نظرشان معطوف به این مهاجم آرژانتینی شود اما گفته می شود کاتالان ها در شرایط بهتری نسبت به رقبا برای به خدمت دریافت این بازیکن هستند. این مهاجم آرژانتینی که این فصل در 31 بازی از رقابت های مختلف 16 گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است، تا پایان ماه ژوئن 2023 تحت قرارداد اینتر است.

هرنان کرسپو که خود بین سال های 2002 تا 2003 و 2006 تا 2009 در اینتر عضویت داشت، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما شناخت خوبی از مائورو ایکاردی و پائولو دیبالا داریم، این در حالی است که داریم می بینیم لائوتارو مارتینس هم قادر به انجام چه کارهایی است. لائوتارو می تواند سرخیو آگوئروی جدید باشد.

وی اضافه کرد: مارتینس مهارت خیلی بالایی در دریبل زدن ندارد، اما به نسبت آگوئرو بازیکنی در خدمت تیم تر است. لائوتارو همیشه در حرکات تیمی مشارکت دارد، بنابراین هم می تواند به عنوان تک مهاجم بازی کند و هم اینکه در کنار مهاجمی دیگر همچون روملو لوکاکو و حتی با مهاجم سومی در خط حمله ایفای نقش کند. من واقعاً ذهنیت او را دوست دارم.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش در تمجید از ستاره پیشین تیم ملی برزیل و اینتر گفت: رونالدو نازاریو برای هم نسلی های من، یک پدیده بود. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم خوش شانس بوده اند که در یک دوره بازی می کنند چون باعث پیشرفت یکدیگر می شوند، اما از دید من رونالدو نازاریو متفاوت از بقیه بود.

کرسپو 44 ساله ادامه داد: در آن زمان شاید بازیکن بزرگی که بتواند در رونالدو نازاریو انگیزه به وجود بیاورد نبود، درست مثل رونالدو و مسی که امروزه باعث پیشرفت بیشتر یکدیگر می شوند. بدون شک کریستیانو رونالدو در این سال ها نشان داده که چه بازیکن فوق العاده ای است، اما کارهایی که رونالدو نازاریو مقابل دروازه می کرد و رقبا را با حرکاتش از پیش رو برمی داشت، او را دست نیافتنی می کرد.

مهاجم پیشین تیم های میلان و اینتر که در حال حاضر سرمربی تیم آرژانتینی دفنسای جاستیسیاست، درباره علاقه اش برای سرمربیگری در اروپا هم گفت: دوست دارم در تیم هایی که بازی کرد ه ام، سرمربی باشم. می خواهم تا زمانی که ورزشگاه سن سیرو را تخریب نکرده اند به آنجا بازگردم. هر روز رؤیای این را دارم که به سن سیرو که مکانی جادویی است، بازگردم.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4053

به "کرسپو: لائوتارو می تواند سرخیو آگوئروی جدید باشد، رونالدو برای هم نسلی های من یک پدیده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرسپو: لائوتارو می تواند سرخیو آگوئروی جدید باشد، رونالدو برای هم نسلی های من یک پدیده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید