اسبقیان: سیاست وزارت ورزش برگزاری هرچه سریع تر انتخابات فدراسیون هاست

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: سیاست وزارت ورزش و مسعود سلطانی فر برگزاری هر چه سریع تر طرح انتخابات فدراسیون ها و تعیین شدن رؤسای آنهاست.

اسبقیان: سیاست وزارت ورزش برگزاری هرچه سریع تر انتخابات فدراسیون هاست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شروین اسبقیان در انتها مراسم معارفه سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درباره تأیید صلاحیت نامزدهای ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: آقای عبدالحمید احمدی رئیس کمیسیون احراز و تطبیق است و در آنجا حضور دارد. همچنین مدیران منابع انسانی، حراست، بانوان و مدیرکل دفتر برنامه ریزی نیز در این کمیسیون هستند، بنابراین مشکل خاصی وجود نخواهد داشت. به هرحال یکی از ملاک ها داشتن چهار سال سابقه هم تراز با مدیرکلی است.

وی در ادامه اضافه نمود: سیاست وزارت ورزش در تمام انتخابات این است که هرچه سریع تر کارهای مربوط به ثبت نام و فراهم شدن برگزاری انتخابات انجام گردد.

همچنین مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: سوابق و تجارب در این حوزه وجود دارد و اولویت نیز همان هایی است که نوشته شده. کوشش می کنیم هیچ برنامه ای زمین نماند و تمام کارها با دقت و همت همکاران ادامه پیدا کند. امیدوارم همه مسائل با کوشش فراوان مسئولان مختلف به پایان برسد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای حضور در انتخابات ثبت نام خواهد نمود یا خیر، گفت: فعلاً که روز اول کارم است و هیچ فکر و تصمیمی در این باره نگرفته ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2556

به "اسبقیان: سیاست وزارت ورزش برگزاری هرچه سریع تر انتخابات فدراسیون هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسبقیان: سیاست وزارت ورزش برگزاری هرچه سریع تر انتخابات فدراسیون هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید