اطلاعیه فرودگاه امام خمینی در پی لغو بعضی پروازهای خارجی ، لغو تمامی پروازهای ایران به سوئد تا اطلاع ثانوی ، پرواز فرانکفورت و وین انجام شد

به گزارش پرسینا بلاگ، فرودگاه امام (ره) در پی لغو بعضی پروازهای خارجی از جمله پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقصد سوئد، از مسافران خواست تا قبل از حرکت به سمت فرودگاه از آخرین شرایط پروازهای خود کسب اطلاع نمایند.

اطلاعیه فرودگاه امام خمینی در پی لغو بعضی پروازهای خارجی ، لغو تمامی پروازهای ایران به سوئد تا اطلاع ثانوی ، پرواز فرانکفورت و وین انجام شد

با تور آلمان ترکیبی از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در اطلاعیه روز شنبه خود آورد: از مسافران و استقبال نمایندگان درخواست می گردد حتما قبل از حرکت به سمت فرودگاه به وسیله تماس با شرکت های هواپیمایی از شرایط پرواز خود کسب اطلاع نمایند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اضافه نمود: امروز پرواز فرانکفورت و وین مربوط به ایران ایر از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد.

وی اظهار کرد: همه پروازهای اروپایی هما برقرار است و فعلا پروازهای استکهلم و کوتنبرگ به صورت موقت قطع شده است.

اصغرزاده اضافه نمود: مسئولان هما در شعبه اسکاندیناوی کوشش می نمایند این محدودیت به زودی رفع گردد.

مسافران و استقبال نمایندگان می توانند آخرین شرایط پروازهای فرودگاه امام (ره) را به وسیله تماس با تلفن 096330 یا مراجعه به سایت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به نشانی www.ikac.ir جویا شوند.

لازم به ذکر است، مسافران پروازهای خروجی ضروری است همچون گذشته، سه ساعت قبل از زمان مندرج در بلیت برای انجام تشریفات پیش از پرواز در ترمینال های فرودگاه حضور یابند.

عصر دیروز آژانس حمل و نقل سوئد بیان کرد که تمامی پروازهای شرکت های هوایی از ایران به سوئد تا اطلاع ثانوی و به خاطر آنچه که آنان عدم اطمینان در مورد حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی می دانند، لغو شده است.

منبع: چمدان
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3043

به "اطلاعیه فرودگاه امام خمینی در پی لغو بعضی پروازهای خارجی ، لغو تمامی پروازهای ایران به سوئد تا اطلاع ثانوی ، پرواز فرانکفورت و وین انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه فرودگاه امام خمینی در پی لغو بعضی پروازهای خارجی ، لغو تمامی پروازهای ایران به سوئد تا اطلاع ثانوی ، پرواز فرانکفورت و وین انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید