اعزام 3 ملی پوش ژیمناستیک به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: با سه ملی پوش به مسابقات جهانی ملبورن می رویم.

اعزام 3 ملی پوش ژیمناستیک به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، رضا خیرخواه در خصوص برنامه های آینده تیم ملی ژیمناستیک گفت: اردوی تیم ملی ژیمناستیک از 26 بهمن آغاز خواهد شد تا ملی پوشان برای رقابت های جهانی ژیمناستیک در ملبورن آماده شوند. این اردو یک ماه طول خواهد کشید. ضمن اینکه یک مسابقه انتخابی هم در ابتدای اردو خواهیم داشت تا نفرات برتر اعزامی به جام جهانی باکو مشخص شوند.

وی ادامه داد: سه ملی پوشی که به مسابقات جهانی ملبورن اعزام می شوند عبدالله جامعی، سعیدرضا کیخا و مهدی احمد کهنی هستند. در مسابقات جهانی ملبورن، هر 3 ملی پوش ایران در تک وسیله مسابقه خواهند داد و در جام جهانی باکو هم به همین شکل است. البته در صورتی که رکورد ورزشکاران نظر کادر فنی را تامین کند به مسابقات جام جهانی باکو ملی پوشان بیشتری اعزام خواهند شد. این کار به این دلیل انجام می شود که ژیمناست های جوان و ملی پوش بتوانند در رویدادهای معتبر شرکت کنند. این ژیمناست ها با تجربه ای که در این رقابت ها کسب می کنند برای رقابت های قهرمانی آسیا که حدود 7 ماه دیگر برگزار می شود آماده خواهند شد.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران شرح داد: ما قصد حضور در رقابت های جهانی ملبورن را نداشتیم، اما با توجه به اینکه رقابت های آلمان را از دست دادیم، باید به ملبورن برویم تا ملی پوشان بتوانند رنکینگ خود را بهتر کنند. تمام تمرکز فدراسیون ژیمناستیک، کادر فنی و ملی پوشان روی کسب بهترین نتیجه در مسابقات آینده است. امیدوارم بتوانیم باعث خوشحالی مردم ایران و به خصوص اهالی ژیمناستیک شویم.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2738

به "اعزام 3 ملی پوش ژیمناستیک به مسابقات جهانی استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 3 ملی پوش ژیمناستیک به مسابقات جهانی استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید