انتصاب یک مقام ارشد مخابراتی دولت آمریکا از سوی ترامپ

به گزارش پرسینا بلاگ، کاخ سفید در بیانیه ای خاطرنشان کرد، دونالد ترامپ اقدام به انتصاب رابرت بلر به عنوان نماینده ویژه آمریکا برای سیاستگذاری مخابرات بین الملل نموده است.

انتصاب یک مقام ارشد مخابراتی دولت آمریکا از سوی ترامپ

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کاخ سفید در بیانیه ای مطبوعاتی اظهار داشت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، رابرت بلر را به عنوان نماینده ویژه سیاستگذاری مخابرات بین المللی معرفی نموده است.

بنا به اعلام کاخ سفید، بلر قرار است کوششهای آمریکا را به جهت حمایت از سیستمهای ارتباطات جهانی امن و قابل اعتماد از جمله با هماهنگ کردن همکاری های بین سازمانی و خدمت کردن به عنوان یک واسطه همکاری با صنایع و بازیگران غیردولتی و بین المللی رهبری کند.

آمریکا در ماه های اخیر کوشش داشته همپیمانان اروپایی خود را وادار به جلوگیری از مشارکت شرکت مخابراتی هوآوی چین در پروژه هایشان برای ایجاد شبکه های نسل پنجم تلفن همراه کند. به ادعای آمریکا، ورود تجهیزات چین به شبکه های نسل پنجم تلفن همراه این کشورها به پکن درهای پشتی برای جاسوسی می دهد.

با این حال همچنان آلمان، نروژ و بعضی کشورهای اروپایی دیگر به تعامل با این شرکت بزرگ چینی ادامه می دهند.

رابرت بلر یک دستیار ارشد میک مولوینی، رئیس دفتر موقت کاخ سفید بوده که حالا ترفیع صندلی پیدا نموده است. در ماه نوامبر از سوی دموکراتهای کنگره آمریکا برای ایراد شهادت در جریان تحقیقات برای استیضاح دونالد ترامپ احضار شد اما از حضور در برابر مقامهای مجری این تحقیقات در کنگره با استناد به دستور کاخ سفید خودداری کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2894

به "انتصاب یک مقام ارشد مخابراتی دولت آمریکا از سوی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب یک مقام ارشد مخابراتی دولت آمریکا از سوی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید