اوج گیری شاگردان نکونام در نیم فصل دوم، فولاد دومین تیم برتر

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فولاد در سرانجام نیم فصل نخست (هفته پانزدهم رقابتها) لیگ برتر با 23 امتیاز از 15 بازی در رده هشتم قرار گرفته بود. اما نکونام و بازیکنان تیمش در نیم فصل دوم نتایج درخشانی گرفته و با پیروزی های متوالی توانستند هم صندلی خود را در جدول ارتقا بخشیده و به رده پنجم صعود نمایند، هم بعد از پرسپولیس دومین تیم برتر این مقطع از لیگ برتر شوند.

اوج گیری شاگردان نکونام در نیم فصل دوم، فولاد دومین تیم برتر

فولاد در جدول فرضی نیم فصل دوم در حالی با 5 پیروزی، یک مساوی و یک شکست از 7 بازی و کسب 16 امتیاز، دومین تیم برتر است که از دیگر تیم ها یک بازی کمتر دارد. تیم فوتبال پرسپولیس صدرنشین کنونی لیگ برتر با 7 پیروزی و یک تساوی و کسب 22 امتیاز بهترین تیم نیم فصل دوم است.

تنها شکست فولاد در نیم فصل دوم در ملاقاتی خارج از خانه مقابل سپاهان با نتیجه 2 بر یک ثبت شد و تنها پیروزی خارج از خانه آنها نیز مقابل پیکان و با نتیجه 2 بر یک به دست آمد. تنها مساوی آنها هم در یک ملاقات خارج از خانه مقابل صنعت نفت آبادان بود که دو تیم با نتیجه 2-2 مقابل هم متوقف شدند.

سرخ پوشان اهوازی در نیم فصل دوم با 12 گل زده به همراه تراکتور سومین خط حمله خطرناک و با 7 گل خورده دومین تیم قوی در فاز تدافعی را در اختیار دارند.

نتایج ملاقاتهای تیم فوتبال فولاد در نیم فصل دوم؛

صنعت نفت 2 - فولاد 2

فولاد 2 - استقلال یک

سپاهان 2 - فولاد یک

فولاد 2 - شهرخودرو صفر

پیکان یک - فولاد 2

فولاد یک - شاهین بوشهر صفر

فولاد 2 - ماشین سازی یک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4813

به "اوج گیری شاگردان نکونام در نیم فصل دوم، فولاد دومین تیم برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج گیری شاگردان نکونام در نیم فصل دوم، فولاد دومین تیم برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید