مکانی: 200 میلیون از نفت مسجدسلیمان گرفتم، در لیگ سه بیشتر قرارداد می بندند، از 3 تیم نروژی پیشنهاد دارم

به گزارش پرسینا بلاگ، دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که از ابتدا قرار بود به مدت نیم فصل در این تیم بازی کند و اکنون از سه تیم نروژی پیشنهاد دارد.

مکانی: 200 میلیون از نفت مسجدسلیمان گرفتم، در لیگ سه بیشتر قرارداد می بندند، از 3 تیم نروژی پیشنهاد دارم

سوشا مکانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پُستش در فضای مجازی و خداحافظی با هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: طبق صحبتی که از ابتدای فصل داشتم، قرار بر این بود که به مدت نیم فصل در نفت بازی کنم و پس از آن برگردم. الان شرایط خوبی ندارم و کمی گیج هستم. نمی دانم چه کنم و تا روز شنبه، تصمیم نهایی ام را می گیرم که به نروژ برگردم یا خیر.

از میوندالن و دو تیم دیگر نروژی پیشنهاد دارم

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از باشگاه های نروژی پیشنهاد دارد یا خیر، شرح داد: از تیم خودم، میوندالن و دو تیم دیگر در لیگ برتر نروژ پیشنهاد دارم. لیگ نروژ به زودی آغاز می شود و من زمان زیادی ندارم. نمی خواهم از تمرین دور باشم و باید سریع تر تصمیم بگیرم.

قرار بود نیم فصل در نفت مسجدسلیمان بازی کنم

دروازه بان نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا قراردادش با این باشگاه به مدت نیم فصل بوده است، گفت: فکر نمی کنم قراردادی به مدت نیم فصل، ارزشی داشته باشد، اما طبق قراردادی که داشتم و با صحبت با مدیران و کادر فنی تیم نفت، قرار بود نیم فصل در این تیم بازی کنم. به همین خاطر اصلاً درباره مسائل مالی صحبت نکردیم.

فقط نظر مردم مسجدسلیمان برایم مهم است

مکانی گفت: خدا را شکر به تعهدم نسبت به باشگاه و مردم مسجدسلیمان پایبند بودم و امیدوارم این مردم از من راضی باشند. نظر فرد دیگری برایم مهم نیست و امیدوارم مردم خوب مسجدسلیمان از من راضی باشند. از آنها می خواهم اگر کم و کاستی از من دیدند، ببخشند.

دل مسئولان هم باید به حال نفت بسوزد، نبرد نابرابری داریم

وی با بیان اینکه نفت مسجدسلیمان مدعی سقوط بود، اما اعضای این تیم کار بزرگی انجام دادند، گفت: نفت به جمع چهار تیم نهایی حذفی صعود کرد و یکی از بهترین تیم های ایران است. همه چیز این نیست که دل من و مردم بسوزد، دل مسئولان هم باید به حال تیم بسوزد. ما نبرد نابرابری داریم و تیم هایی در لیگ برتر هستند که قرارداد یک بازیکن آنها، اندازه کل تیم ما می ارزد.

بعد از صعود به لیگ قهرمانان آسیا می خواهیم چه کنیم؟

دروازه بان نفت مسجدسلیمان با اشاره به مسائل نفتی ها به خبرنگاران گفت: به مسئولان باشگاه و کادر فنی نفت هم گفتم اگر قهرمان جام حذفی شویم یا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم، بعد از آن می خواهیم چه کنیم؟ امیدوارم همه این اتفاقات برای نفت مسجدسلیمان رخ دهد، اما پس از آن چه می کنیم؟ آنجا شرایط ما بدتر می شود و به سرنوشت نفت تهران دچار می شویم. وقتی به بازی های آسیایی برسیم، توقعات از ما بالاتر می رود، اما امکانات ما بهتر نمی شود. اکنون در مسائل روزمره باشگاه هم مشکل داریم.

نفت با اینکه زیرساخت ندارد، فراتر از انتظارات عمل می کند

مکانی با بیان اینکه نفت مسجدسلیمان زمین تمرین مناسبی ندارد و پول زمین تیم در تهران پرداخت نشده است، گفت: اصلاً بحث بودجه میلیاردی در این موضوع در میان نیست. مشکل ما زیرساخت هاست و نفت با اینکه زیرساخت ندارد، فراتر از انتظارات عمل می کند.

هزینه سپاهان، استقلال، پرسپولیس، تراکتور و شهر خودرو را با بودجه ما مقایسه کنید

وی با مقایسه بودجه تیم های بالای جدولی با باشگاه نفت مسجدسلیمان شرح داد: تیم هایی که به دنبال قهرمانی یا سهیمه لیگ قهرمانان آسیا هستند، بیش از 100 میلیارد تومان هزینه کرده اند و شاید از لحاظ فنی پایین تر از ما هم باشند. نمی گویم تراکتور از نفت ضعیف تر است، اما ما تنها تیمی بودیم که این تیم را در تبریز تحت فشار گذاشتیم. شما هزینه تراکتور، سپاهان، استقلال، پرسپولیس و شهر خودرو را با بودجه ما مقایسه کنید. تا جایی می توان با غیرت جلو آمد و پا به پای تیم های بزرگ پیش رفت، اما بعد از آن فوتبال حرفه ای است.

ممکن است پاسپورت نروژی و اقامتم در این کشور را از دست دهم

دروازه بان نفت مسجدسلیمان ضمن بیان این جمله یادآور شد: کاری به مربی یا بازیکنان تیم ندارم. هر کسی برای آینده اش تصمیم می گیرد و سرمربی هم می تواند به کارش در نفت مسجدسلیمان ادامه دهد، اما اکنون زندگی من روی هواست. در شش ماهی که در ایران بوده ام، شاید یک بار خانواده ام را دیده ام و شرایط روحی و روانی خوبی ندارم. همه زندگی و چهار سال مالیاتی که در نروژ پرداخت کردم، تحت الشعاع تصمیمم قرار گرفته است. پاسپورت نروژی ام ممکن است از دست برود و حتی اقامتم را در این کشور از دست می دهم.

بیماری های شیمیایی مسجدسلیمان برای مردم است، پولش برای بقیه شهرها

مکانی درخصوص اینکه حیف است تیمی که این همه سبب شادی مردم مسجدسلیمان شده، از هم بپاشد، گفت: من هم قبول دارم که حیف است تیم از هم بپاشد، چون لیاقت مردم خیلی بیشتر از اینهاست. آنها در شهری زندگی می کنند که بیماری های شیمیایی آن برای مردم است و پولش برای بقیه شهرها. حتی امکانات اولیه برای مردم مسجدسلیمان و معیشت آنها فراهم نیست. من هم بخش کوچکی از تیم نفت مسجدسلیمان بوده ام و الان به شرایطی رسیده ایم که همه تیم ها از رویارویی با ما وحشت دارند.

برای یک نیم فصل 200 میلیون تومان گرفتم، در لیگ دسته سوم قرارداد بیشتری می بندند

مکانی با اشاره به تلاشی که با پیراهن نفت مسجدسلیمان کرد، به خبرنگاران گفت: مردم بدانند در مدتی که در نفت بازی کردم، همه توانم را گذاشتم و پولی گرفتم که شاید یک بازیکن در لیگ دسته سوم هم بیشتر از این مبلغ می گرفت. برای یک نیم فصل 200 میلیون تومان گرفتم که در لیگ دسته سوم هم قراردادهای بیشتری می بندند، اما چشمداشت مالی نداشتم. حتی می توانستم پیش از دیدار با تراکتور جدا شوم، اما این کار را نکردم و به احترام مردم مسجدسلیمان و کادر فنی نفت که به من اعتماد داشت، با تمام وجود در تیم ماندم.

شرایط ادامه کار برایم فراهم نیست

دروازه بان نفت مسجدسلیمان در سرانجام خطاب به هواداران گفت: از مردم مسجدسلیمان می خواهم اگر کمی و کاستی بوده، مرا به بزرگی خود ببخشند، اما بدانند شرایط به هیچ عنوان ادامه کار برایم فراهم نیست و از لحاظ زندگی شخصی و نیز زندگی فوتبالی ، نمی توانم ادامه دهم. هرچه فکر کردم، حتی یک روزنه امید هم برای ماندنم باز نشد و امیدوارم راه فعلی تیم ادامه یابد. مطمئنم با غیرتی که بچه ها دارند، نفت جایگاهی در شأن مردم مسجدسلیمان به دست می آورد و افتخاری کسب می کنند که مردم را تا سال ها مسرور کنند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2891

به "مکانی: 200 میلیون از نفت مسجدسلیمان گرفتم، در لیگ سه بیشتر قرارداد می بندند، از 3 تیم نروژی پیشنهاد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکانی: 200 میلیون از نفت مسجدسلیمان گرفتم، در لیگ سه بیشتر قرارداد می بندند، از 3 تیم نروژی پیشنهاد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید