اکران 19 فیلم جشنواره فجر در گیلان، عدم افزایش قیمت بلیط

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان گفت: با هدف استفاده همه مردم از خدمات فرهنگی هنری و در راستای حمایت از مردم در شرایط مالی امروز جامعه قیمت بلیط های جشنواره فیلم فجر تغییر نمی کند.

اکران 19 فیلم جشنواره فجر در گیلان، عدم افزایش قیمت بلیط

رضا ثقتی در گفت وگو با خبرنگاران، از عدم افزایش قیمت بلیط فیلم های جشنواره فجر در استان گیلان اطلاع داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از مردم در شرایط مالی امروز جامعه قیمت بلیط های جشنواره فیلم فجر تغییر نمی کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه موضوع عدالت فرهنگی یکی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است اظهار کرد: ساخت و تکمیل فضاهای فرهنگی، هنری و آموزشی به ویژه در منطقه ها کمتر برخوردار و حمایت همه جانبه از هنرمندان گیلان از برنامه های در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جهت تحقق اهداف عدالت فرهنگی است.

وی افزود: بهره مندی همگانی از تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری در این استان همیشه مورد تاکید است.

ثقتی با اشاره به اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در دو مرکز برای نخستین بار در گیلان افزود: تالار مرکزی و سینما 22 بهمن رشت پذیرای عموم شهروندان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بعلاوه به اکران فیلم ها در سه سانس در هر دو مکان پیش بینی شده برای اکران فیلم های این جشنواره اشاره نمود و گفت: 19 فیلم شرکت نماینده در بخش مسابقه جشنواره فجر در این دو مرکز اکران می گردد.

وی با اشاره به اکران فیلم های خائن کشی، لایه های دروغ، ماهان، دیدار خصوصی، مرد بازنده، هناس، بدون قرار قبلی، بیرو، شب طلایی، موقعیت مهدی، شادروان، نمور، شهرک، علفزار، دسته دختران، ضد، برف آخر، درب و 2888، گفت: بلیت فروشی جشنواره سال جاری فقط به صورت اینترنتی و به وسیله سامانه های ایران تیک، سینما تیکت و گیشه7 انجام می گردد و سینما دوستان گیلانی تا لحظه نمایش فیلم می توانند بلیت های موردنظر خود را با قیمت 20 هزار تومان خریداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7994

به "اکران 19 فیلم جشنواره فجر در گیلان، عدم افزایش قیمت بلیط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران 19 فیلم جشنواره فجر در گیلان، عدم افزایش قیمت بلیط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید