ایران ـ چین؛ فینال زودرس مسابقات امیدهای آسیا، استادیوم رضازاده مملو از تماشاگر شد

به گزارش پرسینا بلاگ، در آستانه ملاقات تیم های والیبال امید ایران و چین، استادیوم رضازاده اردبیل مملو از تماشاگر شده و ظرفیت استادیوم تکمیل شده است.

ایران ـ چین؛ فینال زودرس مسابقات امیدهای آسیا، استادیوم رضازاده مملو از تماشاگر شد

با تورمالزی نوروز 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، ملاقات تیم های ایران و چین از سری مسابقات والیبال امیدهای آسیا ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در استادیوم شش هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار می گردد که تماشاگران و طرفداران تیم والیبال امید ایران مثل دو بازی قبل حضور بی نظیری در استادیوم دارند.

در حالی که ظرفیت استادیوم رضازاده اردبیل شش هزار نفر است و سکوهای استادیوم به طور کامل پر شده است ولی جمعیت حاضر در استادیوم از مرز 6 هزار نفر گذشته و تماشاگران در راهروهای استادیوم و روی پله ها نشسته اند.

تیم والیبال امید ایران در نخستین بازی خود در این رقابت ها با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد پاکستان را شکست دهد و در دومین بازی خود نیز دیروز با حمایت طرفداران خود توانست تیم والیبال امید مالزی را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کند.

خوان سیچلو، سرمربی تیم والیبال امید ایران بعد از بازی دیروز ایران و مالزی در نشست خبری گفت که تیم ایران در مقابل تیم والیبال امید چین یکی از سخت ترین بازی های خود را پیش رو خواهد داشت.

تیم والیبال امید چین نیز در دو بازی قبلی خود توانسته در مقابل حریفان به پیروزی برسد که این تیم به همراه تیم های ایران، ژاپن و چین تایپه از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت ها هستند.

مسابقات والیبال امیدهای آسیا، انتخابی جام جهانی مصر نیز می باشد و تیم های اول و دوم این رقابت ها به مسابقات جام جهانی صعود می نمایند.

تجلیل از پیشکسوتان والیبال اردبیل

در یک حرکت ارزشمند از سوی هیئت والیبال استان اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان اردبیل، پیش از بازی ایران و چین مراسم تجلیل از پیشکسوتان والیبال استان اردبیل برگزار گردید.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2911

به "ایران ـ چین؛ فینال زودرس مسابقات امیدهای آسیا، استادیوم رضازاده مملو از تماشاگر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران ـ چین؛ فینال زودرس مسابقات امیدهای آسیا، استادیوم رضازاده مملو از تماشاگر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید