بازداشت شهروند اوکراینی در استان یزد ، فیلمرداری با هلی شات از مناطق حساس در خرانق

به گزارش پرسینا بلاگ، فرماندار اردکان گفت: یک شهروند اوکراینی که به قوانین جمهوری اسلامی ایران آگاهی کامل نداشته است از سوی نیروهای ذی ربط در این شهرستان بازداشت شد.

بازداشت شهروند اوکراینی در استان یزد ، فیلمرداری با هلی شات از مناطق حساس در خرانق

خبرنگاران: بهروز شهابی زاد بدون اشاره به زمان و محل بازداشت این اوکراینی درباره دستگیری او گفت: این فرد با توجه به ناآگاهی نسبت به منطقه با هلی شات در منطقه خرانق مشغول فیلمبرداری بود که مراتب از سوی نیروهای امنیتی در حال آنالیز است.

گفته می گردد این شهروند اوکراینی در حال فیلمبرداری از بعضی اماکن حساس در شهرستان اردکان بوده که توسط نیروهای امنیتی بازداشت و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

بعضی منابع محلی یزد نیز نوشته اند این شهروند اوکراینی در بخش خرانق اردکان با پهپاد در حال فیلمبرداری بوده که بازداشت شده است.

به گزارش خبرنگاران، روستای خرانق در شهرستان اردکان استان یزد واقع است. وجود معادن سنگ آهن چادرملو، اورانیم ساغند، باریت، روی و گرانیت و همچنین منطقه حفاظت شده دره انجیر این منطقه را خاص را مورد توجه قرار داده است. این روستای تاریخی و بی نظیر به دلیل داشتن آثار تاریخی فراوان مانند قلعه، حمام، آب انبار، پل، کاروانسرا و … هر ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: چمدان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 824

به "بازداشت شهروند اوکراینی در استان یزد ، فیلمرداری با هلی شات از مناطق حساس در خرانق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت شهروند اوکراینی در استان یزد ، فیلمرداری با هلی شات از مناطق حساس در خرانق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید