بازیگران اکوسیستم نوآوری و فناوری در اینوتکس گردهم می آیند

به گزارش پرسینا بلاگ، هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2019 با حضور بازیگران اصلی عرصه اکوسیستم نوآوری و فناوری 19 تا 22 خردادماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

بازیگران اکوسیستم نوآوری و فناوری در اینوتکس گردهم می آیند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری 7 دوره پیروز نمایشگاه اینوتکس در کشور، گفت: نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با نام اینوتکس به محلی برای گردهمایی موثرترین نقش آفرینان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور تبدیل شده است.

وی اضافه نمود: با نگاهی به آمار دوره های گذشته می توان گفت که بیش از یک هزار شرکت و استارتاپ در این دوره ها حضور داشتند و بیشتر از 25 هزار مخاطب از این نمایشگاه ها بازدید کردند، همچنین 140 تفاهم نامه همکاری نیز بین شرکت ها و سرمایه گذاران امضا شد.

به گفته صفاری نیا، اینوتکس، محلی برای گردهمایی تمام اجزای اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور و رویدادی برای ملاقات متخصصان و کارشناسان، کارآفرینان، سرمایه گذاران، مخترعان و سیاست گذاران است.

وی همچنین توضیح داد: اینوتکس 2019 با شعار اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف با حضور بیش از 400 شرکت، استارتاپ و سرمایه گذار و با بیش از 30 رویداد برگزار خواهد شد. پیش بینی می کنیم بیش از 8 هزار نفر از نمایشگاه امسال بازدید نمایند.

رئیس پارک فناوری پردیس درباره اهداف برگزاری نمایشگاه اینوتکس، گفت: سرمایه گذاری و ایجاد ارتباط بین سرمایه گذاران داخلی و بین المللی با شرکت ها و استارتاپ ها، مشارکت و همکاری بین شرکت های فناوری و استارتاپ های داخلی و بین المللی و فراوری محتوایی جذاب و مورد احتیاج برای اجزای مختلف اکوسیستم، مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

صفاری نیا، 3 بخش اصلی اینوتکس را بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و بخش های جانبی خواند و اعلام کرد: ثبت نام شرکت ها از 25 اسفندماه 97 شروع شده است و تا 5 اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد.

همچنین اکبر قنبرپور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس و دبیر اینوتکس 2019، نیز با اشاره به نقاط تمایز نمایشگاه امسال با دوره های پیشین، گفت: نمایشگاه امسال جنبه بازرگانی ندارد و همه بازیگران اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور در نمایشگاه حضور دارند که این بازیگران شامل شرکت های فناور، استارتاپ ها، شتاب دهنده ها و مراکز رشد، منتورها و مشاوران، مخترعان، پارک های فناوری، صندوق های جسورانه و سرمایه گذاران و غیره می گردد.

وی اضافه نمود: در برگزاری این رویداد بزرگ، بازیگران اکوسیستم نوآوری کشور درگیر هستند و رویدادها و بخش های جانبی نمایشگاه را برگزار می نمایند.

دبیر اینوتکس 2019، درباره بعضی رویدادهای تجاری و ترویجی اینوتکس امسال، توضیح داد: اینوتکس استیج، اینوتکس پیچ، اینوتکس تلنت، نوآوری نوآورانه و ارائه فناوری می گردد.

قنبرپور با اشاره به به برگزاری اینوتکس پیج، مطرح نمود: این رویداد یک رقابت استارتاپی است که با حضور سرمایه گذاران و امتیاز دهی به آنها توسط داوران مطرح ایرانی و بین المللی برگزار می گردد. مرحله نخست آن نیز اردیبهشت ماه امسال در شهرهای تهران، بندرعباس، یزد، رشت، بیرجند و کرمانشاه برگزار می گردد. تیم های برتر هر شهر به صورت رایگان در نمایشگاه امسال غرفه دریافت می نمایند.

وی ادامه داد: کافه سرمایه، پاویون مشاوران، تجربه فناوری اینو جوان و هاب رسانه ای از دیگر بخش های جانبی نمایشگاه اینوتکس امسال است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 337

به "بازیگران اکوسیستم نوآوری و فناوری در اینوتکس گردهم می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران اکوسیستم نوآوری و فناوری در اینوتکس گردهم می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید