با کارنیوال ایمن و آسان سفر کنید

به گزارش پرسینا بلاگ، وقتی به سراغ محصولی از کمپانی کیا موتورز کره جنوبی می روید، مطمئن هستید که این آسیایی پیروز در زمینه امکانات چیزی کم نمی گذارد و توانایی رقابت در این زمینه را با محصولات خودروسازان غربی و ژاپنی را دارد. کیا کارنیوال نیز از این قاعده مستثنی نیست و در کنار برخورداری از قدرت، شتاب و سرعت مناسب، از امکانات و تجهیزات به روز و کارآمدی برخوردار است. امکاناتی که هر گروه و خانواده اهل سفر و گشت وگذاری را از خود راضی می کند. با بررسی و نگاهی اجمالی به این مینی ون مجهز، متوجه می شوید که کارنیوال تا چه حد اتومبیلی خانوادگی است و تا چه میزان راحتی و آسایش و امنیت سرنشینان برایش مهم است.

با کارنیوال ایمن و آسان سفر کنید

ویژگی های مثبت:

  • کیا کارنیوال یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی است که می خواهند طی سفرهای طولانی و تا کیلومترهای متمادی با آن رانندگی کنند و بدون ترس از مراجعه به تعمیرگاه پیش بروند؛ زیرا استهلاک آن بسیار پایین و تکنولوژی ساخت و طراحی قطعات آن بسیار بالاست.
  • برخورداری از فضایی وسیع و جادار بودن کابین این خودرو، ویژگی مثبتی برای خانواده های پُرجمعیت محسوب می شود. همچنین، دیگر گروه های پرُجمعیت که تعدادشان بیش از 4 ـ 5 نفر سرنشینانِ خودروهای سدان و هاچ بک است و همواره با مشکل کمبود جا روبرو هستند، می توانند کارنیوال را برای سفرهای درون شهری و جاده ای خود انتخاب کنند. فضای داخلی کارنیوال دارای 3 ردیف صندلی و ظرفیت لازم برای 7 سرنشین است. همچنین، در صورتی که به فضای بار بیشتری نیاز داشته باشید، صندلی های ردیف آخر قابل برداشتن و صندلی های ردیف دوم قابلیت جمع شدن دارند.
  • درهای ریلی کارنیوال بسیار کارآمد هستند و با استهلاک پایین و کیفیت ساخت مطلوب، از کارایی مناسبی برخوردارند. درهای ریلی بهترین گزینه ممکن برای طراحی در این کلاس خودرو محسوب می شوند.
  • موتور این خودرو و گیربکس آن هماهنگی مطلوبی دارند و همراه با سیستم تعلیق قدرتمند آن، امکان سواری نرم و راحتی را در مسافت های طولانی فراهم می کنند.
  • دریافت چهار ستاره ایمنی از پنج ستاره ممکن از مؤسسه معتبر Euro NCAP نشان از ایمنی بالای این خودرو دارد و این مهم، سلامت سرنشینان را در سفرهای جاده ای و درون شهری تضمین می کند.
  • برخورداری از باکی با ظرفیت 80 لیتر، امکان سفرهای طولانی مدت را فراهم می کند و نگرانی ها را درمورد تأمین سوخت در جاده هایی در دل طبیعت و به دور از شهر را ازبین می برد.
  • ثبات این خودرو در پیچ ها و نرمی فرمان نیز رضایت کامل رانندگان را جلب کرده است.
  • برخورداری از امکاناتی چون: گرمکن و سرد کن صندلی های جلو ،گرمکن فرمان، کولر دوال، مانیتور بزرگ، سیستم کنترل صوتی روی فرمان، تلویزیون دیجیتال، پشت سری سرنشینان عقب، پنل تنظیم کولر برای سرنشینان عقب و… در این خودرو، راحتی و آسایش سرنشینان را درپی دارد و صندلی های راحت آن امکان برخورداری از نشیمنی راحت و قرارگیری با آرامش در این خودرو را در سفرهای طولانی مدت برای سرنشینان فراهم کرده است.

ویژگی های منفی:

  • کیا کارنیوال ازجمله خودروهای موتور جلو ـ محور جلو (FF) است. این ویژگی کارنیوال، بنا به نظر بسیاری از صاحب نظران صنعت خودرو، مهم ترین ضعف آن محسوب می شود و به زعم کارشناسان دیفرانسیل جلو بودن این خودرو تناسبی با ابعاد بدنه و قدرت آن ندارد و برای مینی ونی با این اندازه و هیبت چندان مناسب نیست.
  • کیاموتورز حتی در نسل دوم این خودرو نیز، از طراحی ساده و قدیمی ای استفاده کرده است. ظاهر مکعبی ساده این خودرو در نمونه های اولیه و مدل های نسل اول و دوم آن، کمی توی ذوق می زند و چندان تناسبی با توان فنی و امکانات آن ندارد.
  • همان گونه که قبلاً اشاره شد، خودروهای مینی وَن در بازار ایران چندان شناخته شده نیستند. در این بین، کیا کارنیوال نیز در بین ایرانیان خودرویی شناخته شده و محبوب به حساب نمی آید و بازار کشور ما بیشتر با دیگر محصولات کیاموتورز آشنا است. این موضوع تأثیر منفی بر میزان خریدوفروش کارنیوال در بازار خودروهای کارکرده گذاشته است و منجر به این شده است که برخی از خریداران از ترس سخت فروش بودن، با تردید و نگرانی به سراغ این مینی ون بروند و یا اینکه، کلاً از خرید آن منصرف شوند.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: دیوار
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 796

به "با کارنیوال ایمن و آسان سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کارنیوال ایمن و آسان سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید