بحرین: شورای همکاری خلیج فارس نباید برای انتها هذیان گویی های قطر کوشش کند؟

به گزارش پرسینا بلاگ، فارس نوشت: خالد بن احمد آل خلیفه مشاور امور دیپلماتیک شاه بحرین در واکنش به سخنان وزیر مشاور امور دفاعی قطر درباره توطئه برای حمله به این کشور، این اظهارات را هذیان و دروغ خواند.

بحرین: شورای همکاری خلیج فارس نباید برای انتها هذیان گویی های قطر کوشش کند؟

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

مشاور شاه بحرین در حساب توئیتری در این خصوص نوشت: آیا دبیر کل شورای همکاری [خلیج فارس] نباید برای انتها دادن به این دروغ ها و هذیان های تکراری کوشش کند؟.

این اظهارات در واکنش به اظهارات وزیر مشاور قطری است که گفته بود کشورهای محاصره کننده قطر (عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر) نقشه ای برای حمله به قطر داشتند. وی در این خصوص گفته بود که کشورهای محاصره کننده ابتدا قصد فشار بر مردم این کشور و سپس قصد حمله نظامی به قطر را داشته اند.

روابط چهار کشور عربی عربستان، امارات، مصر و بحرین با قطر اندکی پس از اولین سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به منطقه بحرانی شد. چهار کشور عربی یادشده در پنجم ژوئن (2017) روابط دیپلماتیک با قطر را قطع کردند.

عربستان، امارات، مصر و بحرین، قطر را به حمایت از تروریسم متهم کردند و برای عادی شدن روابط، خواهان قطع رابطه ایران و اخراج نظامیان ترکیه از قطر و تعطیلی شبکه الجزیره شدند هر چند که این کشورها در مناسبات رسمی این شروط را انکار کردند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5003

به "بحرین: شورای همکاری خلیج فارس نباید برای انتها هذیان گویی های قطر کوشش کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحرین: شورای همکاری خلیج فارس نباید برای انتها هذیان گویی های قطر کوشش کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید