برای خرید باغ ویلا نزدیک تهران توجه به چه نکاتی لازم است؟

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-آلودگی و شلوغی های شهرهای عظیم باعث شده تا مردم به اطراف شهرها کشیده شده و سعی در خرید زمین، ساخت و ساز و داشتن ملکی برای سکونت باشند.

برای خرید باغ ویلا نزدیک تهران توجه به چه نکاتی لازم است؟

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

میزان این آلودگی و ترافیک در شهر تهران بسیار تامل برانگیز بوده و بسیاری از شهروندان به فکر خرید ویلا در اطراف تهران هستند. اما آیا اطلاعات کافی در این زمینه دارند؟ با ما همراه باشید.

خرید باغ ویلا شهریار

شهریار یکی از مناطقی است که در سال های اخیر به خاطر نزدیکی به شهر تهران و داشتن آب و هوای تمیز بسیار مورد استقبال شهروندان شهر تهرانی قرار گرفته است.

هرگاه اسمی از فضاهای سرسبز و باغ می گردد همه به فکر شمال و شهرهای شمالی ایران می افتند اما ممکن است به دلیل مسافت طولانی، هزینه زیاد و همچنین زمان سفر بسیاری از افراد منصرف شوند. شهریار به دلیل نزدیکی و میزان مسافت کمی که با پایتخت ایران دارد و به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب درکنار امکانات بسیار بالا به یکی از گزینه های محبوب در سال های اخیر تبدیل شده است.

اطراف تهران پر از باغ ویلاهای زیبایی است که شهریار یکی از مناطقی است که زیباترین ویلاها در اطراف تهران را نیز دارد.

باغ ویلاهای موجود در شهریار از امکانات رفاهی و دسترسی بالایی برخوردار بوده و به دلیل پیشرفت تکنولوژی و بحث هوشمند سازی ساختمان ها، ویلاهای شهریار نیز از این امر به دور نمانده اند و تمام امکانات رفاهی از جمله استخر، جکوزی، باغ هایی با میوه های متنوع، دوربین های امنیتی در این ویلاها یافت می گردد.

در باغ های شهریار علاوه بر داشتن ساختمان ها و ویلاهای زیبا، به محیط باغ و محوطه سازی آن ها نیز توجه ویژه ای شده که در این زمینه می توان به درختان تزئینی و پر از میوه، نورپردازی محیط و گل کاری و چمن آرایی اشاره نمود.

اگر قصد مهمانی دریافت و برگزاری مراسم عزا و یا عروسی را داشته باشید و به دنبال جا برای برگزاری مراسم هستید، باغ ویلاها می توانند یکی از گزینه های اصلی شما باشند. وجود آلاچیق در حیاط ویلا و همچنین خدمات و امکانات رفاهی بسیار باعث شده تا بتوانید یک دورهمی خانوداگی و مهمانی بی نظیر را در محل باغ خود به زیبایی هرچه تمام تر برگزار کنید.

مناطق خرید ویلا در شهریار

همانطور که گفته شد شهریار در غرب استان تهران واقع شده و یکی از خوش آب و هواترین مناطق و شهرهای استان تهران به حساب می آید.

شهریار از سه بخش مدرن ویلایی، شهری و روستایی تشکیل شده است کهاتفاقا روستاهای شهریار به عنوان یک جاذبه گردشگری و طبیعت گردی میان دوستداران طبیعت مشهور است.

در مناطق شهری نیز آب و هوای مناسب و مطلوب وجود دارد، اما بهترین مناطق برای خرید ویلا در شهریار عبارتند از: کردزار، کردامر، وحیدیه، والفجر، شهرک ترنج یبارک و فردوسیه که همگی جزء مناطق خوب می باشند.

اگر قصد خرید باغ ویلا نزدیک تهران را دارید مناطق ذکر شده می تواند یکی از گزینه های مناسب برای شما باشد.

هنگامی که قصد خرید باغ ویلا را دارید به مسائلی همچون موقعیت مکانی، دسترسی به خیابان های اصلی، دسترسی به امکانات رفاهی و فروشگاه ها، مدارک ملک و شرایط انشعابات توجه ویژه ای داشته باشید.

امنیت در شهریار مورد قبول بوده و شما می توانید با مشورت با افراد خبره و افرادی که به منطقه واقف باشند، هدایت بیشتری گرفته تا بتوانید منطقه امن تر را انتخاب نمایید.

البته ناگفته نماند بیشتر باغ ویلاها و سوئیت ها در شهریار دارای نگهبان بوده و شما می توانید با داشتن یک نگهبان از منزل و وسایل خود هنگامی که در شهر تهران هستید هم نیز محافظت کنید.

داشتن سند رسمی و قانونی

همانطور که در قانون ذکر شده است، ساخت و ساز در زمین های کشاورزی ممنوع بوده و دولت با اینکار شدیدا مخالفت می نماید. به همین دلیل هر ساختمان و یا ویلایی که متضاد با طرح مبارزه با زمین خواری و جنگل خواری باشد، تخریب شده و یا از تمام انشعابات قانونی محروم می گردد.

هنگامی که قصد خرید ملکی را دارید باید به تمام مسائل قانونی و رسمیت داشتن آن ملک توجه داشته باشید. در برخی موارد برخی از منازل به صورت قولنامه ای و یا سندهای دستی خرید و فروش می گردد که این نوع خرید و فروش از ریسک بالایی برخوردار است، بهتر است قبل از خرید از داشتن سند رسمی و قانونی و همینطور نداشتن مسائل شهرداری نظیر تجاوز از حد و اراضی کشاورزی و یا رعایت اصول قانونی اطمینان حاصل نمایید.

درآخر

شهریار یکی از مناطقی است که به دلیل داشتن آب و هوای خوب و تمیز در سال های اخیر مهاجران و خریداران زیادی را به خود جذب نموده است.

در شهریار برای همه افراد با هر میزان بودجه ای ویلا و ملک موجود است و تنها برای خرید احتیاج است تا با منطقه آشنا بوده و مناطق شهریار را به خوبی بشناسید.

ما در ملکبین بهترین و مناسبترین گزینه ها را آنالیز نموده و به خریداران عزیز معرفی می کنیم تا عزیزان با خیال راحت و داشتن سند و مسائل قانونی بتوانند ملک خود را خریداری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6398

به "برای خرید باغ ویلا نزدیک تهران توجه به چه نکاتی لازم است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای خرید باغ ویلا نزدیک تهران توجه به چه نکاتی لازم است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید