بررسی رابطه یادگیری سازمانی با فرهنگ کارآفرینانه در یک خاتمه نامه

به گزارش پرسینا بلاگ، نتایج یک پژوهش نشان می دهد که بین ابعاد و شاخص های فرهنگ کارآفرینانه، یادگیری سازمانی و گرایش کارآفرینانه رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.

بررسی رابطه یادگیری سازمانی با فرهنگ کارآفرینانه در یک خاتمه نامه

به گزارش خبرنگاران، یاسمن یزدان پناه دانشجوی کارشناسی ارشد کارآفرینی فرهنگی در دانشگاه هنر اصفهان به بررسی رابطه فرهنگ کارآفرینانه، یادگیری سازمانی با گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی شهر اصفهان) پرداخت.

این پژوهش به بررسی رابطه فرهنگ کارآفرینانه، یادگیری سازمانی با گرایش کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی شهر اصفهان در سال 1396-1397 پرداخته است.

هدف از انجام این پژوهش بررسی فرهنگ کارآفرینانه شرکت های دانش بنیان، یادگیری سازمانی و گرایش کارآفرینی کارکنان و در نهایت معین رابطه فرهنگ کارآفرینانه، یادگیری سازمانی با گرایش کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی شهر اصفهان است.

این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گرد آوری داده ها از نوع توصیفی- همبستگی است.

در این پژوهش تعداد 481 شرکت دانش بنیان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان انتخاب و مطالعه بر رروی آنها انجام شد. راهبرد نمونه گیری از نوع تصادفی - ساده انتخاب شد که با استفاده از فرمول کوکران 91 شرکت به عنوان حجم نمونه برای بررسی انتخاب شدند و برای اطمینان بیشتر 100 شرکت مورد مطالعه قرار گرفت.

یافته های حاصل از این تحقیق نشان داد که بین ابعاد و شاخص های فرهنگ کارآفرینانه، یادگیری سازمانی و گرایش کارآفرینانه رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. بنابراین تمام فرضیه های پژوهش تأیید شده و مدل نهایی پژوهش ارائه شده است.

به گزارش خبرنگاران، این انتها نامه با راهنمایی محمد تقی طغرایی در دانشگاه هنر اصفهان دفاع شد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 616

به "بررسی رابطه یادگیری سازمانی با فرهنگ کارآفرینانه در یک خاتمه نامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی رابطه یادگیری سازمانی با فرهنگ کارآفرینانه در یک خاتمه نامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید