برنامه آلگری در صورت بازگشت به یوونتوس؛ رونالدو زیر سایه دیبالا

به گزارش پرسینا بلاگ، مطبوعات ایتالیایی ضمن حدس درباره احتمال بازگشت سرمربی پیشین یوونتوس به این تیم، درباره برنامه های او نیز خبرهایی منتشر کرده اند.

برنامه آلگری در صورت بازگشت به یوونتوس؛ رونالدو زیر سایه دیبالا

به گزارش خبرنگاران، مدتی است که نام ماسمیلیانو آلگری در اخبار رسانه های ورزشی ایتالیا زیاد دیده و شنیده می شود. دلیلش هم عملکرد ضعیف یوونتوس پس از اخراج او در تابستان سال 2019 است به خصوص امسال که یوونتوس به جز جام حذفی عملاً شانسی برای کسب یک عنوان دیگر ندارد.

به همین دلیل نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته است که آلگری در صورت بازگشت به یوونتوس قصد دارد تحولاتی که دو سال پیش برنامه داشت برای بانوی پیر انجام دهد را عملی کند. به نوشته این نشریه، آلگری به عنوان گزینه ای مناسب برای احیای پرستیژ بانوی پیر است.

چیزی که سبب شده شایعه بازگشت آلگری به یوونتوس داغتر از قبل شود، اقدام اخیر مدیربرنامه های او است که روز گذشته پستی در اینستاگرام منتشر کند که در آن تصویر یک گورخر دیده می شود.

علاوه بر این، مصاحبه اخیر جووانی گالئونه - استاد سابق آلگری - با رادیو بیانکونرا هم مزید بر علت شده که بازگشت آلگری محتمل تر جلوه داده شود. او در مصاحبه اش حاضر نشد بازگشت آلگری به یوونتوس را رد کند.

آلگری جو یوونتوس را کاملاً می شناسد. او 5 سال در این تیم کار کرده و به خوبی می داند که چطور باید بازیکنان بزرگ این تیم را مدیریت کند. در عین حال او از فرصت دادن به جوانترها هم هراسی ندارد. نکته مهمی که گاتزتا به آن اشاره داشته این است که آلگری ممکن است برای بازگشت به یوونتوس درخواست آزادی عمل برای انجام یک تحول یا انقلاب بزرگ داشته باشد، همان چیزی که سال 2019 هم از فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه و پاول ندود نایب رئیس باشگاه خواست و با مخالفت آنها روبرو شد.

در ادامه برآورد گاتزتا راجع به بازگشت آلگری آمده است که او از خروج بازیکنانی مانند ماتیس دلیخت، فدریکو کیه زا و دژان کولوسفسکی که هر سه بعد از اخراج او به یوونتوس پیوستند، جلوگیری خواهد کرد چرا که همانطور که در مورد بازیکنانی مانند آلوارو موراتا، کینگسلی کومان و مویزه کین نشان داد، توانایی دریافت بهترین بازی از بازیکنان جوان را دارد. گاتزتا درباره خط میانی مورد نظر آلگری هم نوشته است که او رودریگو بنتانکور را به هافبک میانی تیمش تبدیل می کند اما جلوی فروش و جدایی بازیکنانی مانند آرون رمزی و آدرین رابیو را نخواهد گرفت. در همین حال آرتور ملو به هافبک بازیساز تیم تبدیل خواهد شد اگر نیم نگاهی هم به بازار خواهد داشت تا در صورت امکان هافبکی مانند مانوئل لوکاتلی را از ساسولو به خدمت بگیرد.

جورجو کیه لینی - کاپیتان تیم که نشریه کوریره دی تورینوی چاپ تورین مدعی شده تصمیم به ادامه حضور در یوونتوس را دارد اما باشگاه به او پیشنهاد تمدید نداده است - در صورت بازگشت آلگری قطعاً خواهد ماند. شایعاتی مبنی بر احتمال رفتن او به MLS شنیده می شود اما آلگری ممکن است با بازگشت خود نظر او را تغییر دهد.

و اما مهمترین بخش گزارش گاتزتا به برنامه آلگری به سازمان هجومی تیم اشاره دارد. مطابق این گزارش پائولو دیبالا که قراردادش رو به سرانجام است و زمزمه جدایی اش از یوونتوس در سرانجام فصل جاری شنیده می شود با نظر آلگری در تورین ماندنی خواهد شد و به او فضای بیشتری خواهد داد اما کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنانی که آلگری در همان دوره اول مربیگری اش هم خیلی روی ماندنش حساب نمی کرد، ممکن است با قرار دریافت زیر سایه دیبالا در تصمیم خود برای جدایی از بانوی پیر مصمم تر شود. آینده او همین حالا هم مبهم است و اخیراً شایعات فراوانی درباره رفتنش شنیده می شود اما آلگری می داند که تیم را چگونه بدون او اداره کند. برای او دیبالا مرکز سازمان هجومی تیم خواهد بود همانگونه که در فصل 18-2017 بود و بهترین نمایش هایش را هم در یوونتوس ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7128

به "برنامه آلگری در صورت بازگشت به یوونتوس؛ رونالدو زیر سایه دیبالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه آلگری در صورت بازگشت به یوونتوس؛ رونالدو زیر سایه دیبالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید