زایتسف: استراحت در سال قبل از المپیک، بد نیست، نمی توان در گذشته زندگی کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: ما همواره از کمبود زمان استراحت شاکی بودیم، ولی حالا زمانی است که مفصل های ما می توانند کمی نفس بکشند.

زایتسف: استراحت در سال قبل از المپیک، بد نیست، نمی توان در گذشته زندگی کرد

به گزارش خبرنگاران، ایوان زایتسف با وجودی که شانس کسب سومین مدال المپیک را در تابستان 2020 از دست داد، اما همچنان امیدوار به بهبود شرایط فعلی به دلیل گسترش ویروس کرونا و افتخارآفرینی با تیم ملی ایتالیا در فصل بعدی بازی های ملی است.

کاپیتان 31 ساله تیم ملی ایتالیا، مدال برنز المپیک 2012 لندن و مدال نقره المپیک 2016 ریو را در کارنامه خود دارد و شاید حضور در المپیک توکیو، آخرین فرصت او برای اضافه یک مدال دیگر به کلکسیونش باشد.

تیم ملی ایتالیا در گروه A المپیک با لهستان، کانادا، ایران، ونزوئلا و ژاپن روبه رو خواهد شد.

زایتسف در گفت وگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گفت: ما در فینال المپیک 2016 مثل نیمه نهایی مسابقات قهرمانی 2015 اروپا، خوب بازی نکردیم، ولی نمی توان در گذشته زندگی کرد. شما باید به آینده فکر و نگاه کنید.

تیم ملی ایتالیا در مسابقات انتخابی المپیک که در شهر باری برگزار گردید، جواز حضور در توکیو را کسب کرد و حالا زایتسف به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا به همراه همسر و سه فرزندش در خانه به شدت در حال تمرین و بدنسازی است تا از شرایط آمادگی دور نشود.

ایوان زایتسف در پی لغو لیگ والیبال ایتالیا گفت: ما همواره از کمبود زمان استراحت شاکی بودیم، ولی حالا زمانی است که مفصل های ما می توانند کمی نفس بکشند. این استراحت در سال قبل از المپیک، بد نیست.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4096

به "زایتسف: استراحت در سال قبل از المپیک، بد نیست، نمی توان در گذشته زندگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زایتسف: استراحت در سال قبل از المپیک، بد نیست، نمی توان در گذشته زندگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید