تفریح در آتلانتیس آسیا!

به گزارش پرسینا بلاگ، پارک آبی آتلانتیس دبی با وسعتی نزدیک به 141 هکتار در جزیره نخل جمیرا کشور دبی واقع شده است.

تفریح در آتلانتیس آسیا!

از سفر با قیمت تور پاتایا لحظه آخری لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

خبرنگاران در این مطلب به معرفی پارک آبی آتلانتیس دبی پرداخته است. این پارک آبی با دارا بودن هیجان انگیزترین و متفاوت ترین سرسره ها و همچنین طراحی فضا به عنوان یکی از محبوب ترین پارک های آبی کشور دبی شناخته می گردد. اگر می خواهید بدانید انواع تفریح در آتلانتیس دبی چیست در این مطلب همراه ما باشید.

بازی ها و سرسره ها

یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بخش های پارک آبی آتلانتیس، سرسره های جذاب آن است که انواع مختلفی دارند:

سرسره رقابت | Slitherine: این سرسره در ساختمانی شبیه به معبد مایاها در مکزیک ساخته شده است. همان طور که از نامش پیداست در این بازی رقابت بین دو نفر انجام می گردد. در ابتدا هر دو بازیکن همزمان با هم آغاز به حرکت می نمایند و در پایین ترین نقطه سرسره و پیش از پرت شدن داخل استخر سرعت آنها توسط مانیتورهای هوشمند اندازه گیری می گردد و مسلما فردی که سرعت بیشتری دارد برنده است.

سرسره ایمان | The Leap Of Faith: این سرسره نیز در معبد مایاها قرار گرفته است که با سوار شدن آن هیجان بسیار زیادی را تجربه می کنید. شما پس از سوار شدن از سرسره به سمت پایین رفته و وارد یک تونل شیشه ای می شوید. نکته جذاب داستان اینجاست که در هنگام عبور از این تونل، شما انواع ماهی ها و حتی چندین کوسه را در اطراف خود خواهید دید.

سرسره انتقام خدای دریا | Poseidons Revenge: این سرسره جذاب همان سقوط آزاد است. چشمان تان را ببندید و با شمارش معکوس لذت سقوط آزاد در آب را تجربه کنید.

ترن آبی | Water Coasters: ترن های هوایی به تنهایی هیجان انگیز و یا گاهی ترسناک هستند، حال این هیجان را با گذر از آب و سوار شدن بر یک تیوب در فضایی جذاب تصور کنید.

رودخانه خروشان | Rapid River: در این بازی شما سوار تیوب می شوید و با جریان شدید آب در سرسره ها حرکت نموده است و تقریبا یک دور کامل (1.4 کیلومتر) دور پارک آبی را خواهید زد.

زوم رنگو | Zoomerango: در این بازی شش نفر سوار یک تیوب می شوید و روی سرسره های عظیم آبی که ارتفاع شان به 14 متر می رسد، هیجان را تجربه می کنید.

مار کوندای آبی | Aquaconda: سوار عظیم ترین سرسره آبی جهان شوید و روی دیواره های این سرسره پیچ و تاب بخورید.

بخش ویژه بچه ها | Splashers Play Area For Kids

این بخش برای بچه ها و نوجوانان با قد زیر 120 سانتیمتر طراحی شده است و با بیش از 14 سرسره جذاب و هیجانی مکانی مناسب برای تفریح آنها ایجاد نموده است. این بخش یک ورودی جدا و ویژه دارد و تنها بچه ها و خانواده های شان می توانند وارد آن شوند.

تفریح در سواحل خصوصی پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس دارای چند ساحل خصوصی بسیار عظیم است که با شن های سفید پوشانده شده و از پاکیزیگی بسیار بالایی برخوردار است. شما در این سواحل می توانید فعالیت های زیر را تجربه کنید.

  • موج سواری
  • کایاک سواری
  • جت اسکی
  • حمام آفتاب
  • سافاری با کوسه ها: شما می توانید کلاه های ویژه غواصی را کرایه کنید، با یک فرد حرفه ای زیر آب بروید و کوسه ها را از نزدیک تماشا کنید. این فعالیت برای افراد بالای 8 سال مناسب است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با جاذبه های گردشگری بیشتر با تفریحات لاکچری دبی آشنا شوید! را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5623

به "تفریح در آتلانتیس آسیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریح در آتلانتیس آسیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید