تندروان: کرونا؛ مهم ترین مسئله لیگ برتر والیبال است، به تهران آمدیم تا از بیماری و خطر دور باشیم

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان از کرونا به عنوان مهم ترین مسئله لیگ برتر والیبال در فصل پیش رو یاد کرد.

تندروان: کرونا؛ مهم ترین مسئله لیگ برتر والیبال است، به تهران آمدیم تا از بیماری و خطر دور باشیم

رضا تندوران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص مراسم قرعه کشی لیگ برتر والیبال گفت: شرایط لیگ فصل 1399 به دلیل شیوع ویروس کرونا، خاص است و من فکر می کنم باید جلسه مفصلی در خصوص پروتکل های بهداشتی برگزار می شد. بقیه موارد، نکاتی بود که هر ساله در لیگ اجرا می شده و وجود داشته است.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ادامه داد: نحوه برگزاری مسابقات در لیگ پیش رو، بسیار مهم است و باید در خصوص آن بیشتر صحبت گردد. ما نمی دانیم که در صورت ابتلای بازیکنان به کرونا باید چه کاری انجام دهیم و مرجع تشخیص و آزمایش کرونا چه سازمانی است. رعایت اصول بهداشتی در امسال، اهمیت زیادی دارد.

تندروان توضیح داد: برخی از مربیان حاضر در لیگ برتر، معتقد بودند که آیین نامه سازمان لیگ، پیش از تصویب و ابلاغ، باید با باشگاه ها به شور گذاشته می شد. در ادامه مراسم قرعه کشی در خصوص مسائل عادی صحبت شد، ولی همه باید در نظر داشته باشیم که امسال، کرونا، مهم ترین مسئله لیگ است.

وی در خصوص تمرینات تیم فولاد سیرجان گفت: به دلیل شرایط فوق قرمز در سیرجان، محل تمرین را به تهران منتقل کردیم تا از بیماری و خطر دور باشیم. تا جایی که ممکن بود، شرایط را کنترل کردیم تا خطری بازیکنان را تهدید نکند. تیم ما کامل شده است و کم کم برای قرار دریافت در شرایط مسابقه و حضور در لیگ آماده می شویم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5096

به "تندروان: کرونا؛ مهم ترین مسئله لیگ برتر والیبال است، به تهران آمدیم تا از بیماری و خطر دور باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندروان: کرونا؛ مهم ترین مسئله لیگ برتر والیبال است، به تهران آمدیم تا از بیماری و خطر دور باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید