توزیع کالاهای اساسی مردم باید با دقت و نظارت کافی صورت گیرد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: تمامی اعضا باید کوشش نمایند که مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی از جمله گوشت و مرغ با روندی مطلوب به دست مردم برسد و کوشش ویژه ای برای کاهش قیمت این نوع مواد غذایی صورت گیرد.

توزیع کالاهای اساسی مردم باید با دقت و نظارت کافی صورت گیرد

وی خواهان اتخاذ تصمیمات اجرایی تر برای تامین نهادهای مورد احتیاج مرغداری ها و کشتارگاه ها شد و گفت: باید با راهکاری مناسب و پیگیری ویژه این نهادها به سهولت و قیمت مناسب در اختیار مرغداری ها و کشتارگاه های استان قرار گیرد که بدون تردید در کاهش قیمت گوشت مرغ تاثیرگذار خواهد بود. استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اضافه نمود: مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی به لحاظ اینکه سال جاری احساس کردند که کشور از طرف دشمن تهدید می شود و دشمن به فکر توطئه علیه ایران اسلامی است لذا با قدرت و صلابت در راهپیمایی سال جاری حضور پیدا کردند و همچون گذشته فداکاری و تعصب خود را به ایران اسلامی نشان دادند. وی توضیح داد: باید هر کاری که در توان ما مسئولین و مدیران است برای این مردم انجام دهیم و وظیفه داریم که در نهایت کوشش و کوشش برای حل مسائل مردم که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، گام برداریم.

بازوند دامه داد: همه باید یاری کنیم نگرانی هایی که مردم در مورد افزایش برخی از کالاها از جمله گوشت و مرغ دارند را برطرف کنیم. وی بیان داشت: ستاد تنظیم استان باید خود اقدام به اجرای برنامه ها برای کنترل قیمت های مایحتاج عمومی نماید نه اینکه برنامه های ما در دیگر جاها که قطعاً با پیگیری و کوشش مدیران استانی می تواند در کاهش قیمت ها اثرگذار باشد، خنثی شود و ما احتیاج به اتخاذ تصمیمات استانی برای حل مسائل داریم. استاندار کرمانشاه عنوان نمود: انتظار داریم که بخش خصوصی نیز در این مقطع یاری کند که با تعامل و نظارت، روند خوبی برای تعادل بخشی به بازار ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 92

به "توزیع کالاهای اساسی مردم باید با دقت و نظارت کافی صورت گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع کالاهای اساسی مردم باید با دقت و نظارت کافی صورت گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید