صادرات مرغ ممنوع می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، صادرات گوشت مرغ از ابتدای اسفند ماه تا سرانجام ماه مبارک رمضان ممنوع شد.

صادرات مرغ ممنوع می گردد

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام گمرک ایران، طبق نامه وزیر صنعت، معدن و تجارت به رئیس کل گمرک، ممنوعیت صادرات گوشت مرغ از ابتدای اسفند ماه عملیاتی خواهد شد.

رضا رحمانی طی نامه ای به مهدی میراشرفی اعلام نموده که با استناد به تصمیمات نهمین جلسه شورای عالی هماهنگی مالی ابلاغی طی نامه رئیس جمهور و بر اساس تصمیمات بیست و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور به دلیل اینکه قیمت گوشت مرغ در بازار داخلی به شدت افزایش پیدا نموده است؛ بنابراین به منظور مدیریت عرضه و تقاضا در بازار داخل صادرات گوشت مرغ از ابتدای اسفند تا سرانجام ماه مبارک رمضان ممنوع اعلام می گردد.

به گزارش ایسنا، در همین باره یک عضو ستاد تنظیم بازار هم از وارد شدن نخستین محموله 30 هزار تنی گوشت مرغ منجمد در هفته آینده خبر داده و گفته که این واردات با مصوبه ستاد تنظیم بازار اجرا شده و مقرر شده تا هفته آینده با هدف تنظیم بازار شب عید با نرخ مصوب عرضه گردد.

لازم به ذکر است؛ آخرین واردات گوشت مرغ سال 1391 صورت گرفته بود و طی شش سال گذشته نه تنها واردات گوشت مرغ ممنوع شد، بلکه ایران به صادرنماینده این محصول پروتئینی تبدیل شده بود اما مجدداً افزایش قیمت ها کار را به جایی رساند تا مسئولان برای تنظیم بازار گوشت مرغ به نفع مردم نسبت به واردات این محصول اقدام نمایند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 99

به "صادرات مرغ ممنوع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات مرغ ممنوع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید