توقف مجدد طرح نوسازی تاکسی های فرسوده با افزایش قیمت ها

به گزارش پرسینا بلاگ، طرح نوسازی تاکسی های فرسوده که خردادماه امسال از سرگرفته شده بود، بار دیگر به دلیل افزایش قیمت خودرو متوقف شد.

توقف مجدد طرح نوسازی تاکسی های فرسوده با افزایش قیمت ها

مرتضی ضامنی در گفت وگو با خبرنگاران، آخرین وضعیت طرح نوسازی تاکسی های فرسوده را تشریح کرد و گفت: با شروع مجدد طرح نوسازی تاکسی های فرسوده از خردادماه امسال، 134 دستگاه تاکسی نو تحویل متقاضیان شد، اما به دلیل تغییر قیمت خودرو، در حال حاضر این طرح متوقف شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه بعد از یکسال با این موضوع مواجهیم که شرکت خودروساز افزایش قیمت خودرو را مطرح نموده است و در جلساتی که برگزار گردید نظر خودروساز به افزایش 10 میلیونی قیمت بود که در نهایت افزایش قیمتی که بر روی آن پافشاری شد، حدود 6میلیون تومان است.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور افزود: تا زمان نهایی شدن قیمت خودرو، این طرح متوقف خواهد ماند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به طرح جایگزینی خودروهای کارنموده با تاکسی های فرسوده اشاره نمود و گفت: پیشنهادی از جانب مجموعه وزارت کشور و اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به دولت داده شده است که خودروهای کارنموده ای که کمتر از 3 سال عمر دارند و مشمول شرایط شورای عالی ترافیک شهرهای کشور هستند، در ناوگان مورد استفاده قرار گیرند؛ به طوری که مالکان تاکسی های فرسوده به ازای اسقاط تاکسی فرسوده، می توانند خودروی کارنموده ای را با آن مشخصات رنگ نمایند و پلاک آن را به ت تغییر دهند و وارد ناوگان تاکسیرانی نمایند.

ضامنی اذعان کرد: تمام کارهای این طرح در دولت صورت گرفته و در نوبت ورود به هیات دولت است تا مصوب گردد؛ ما نیز منتظر تصویب آن در دولت هستیم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 841

به "توقف مجدد طرح نوسازی تاکسی های فرسوده با افزایش قیمت ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "توقف مجدد طرح نوسازی تاکسی های فرسوده با افزایش قیمت ها" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف مجدد طرح نوسازی تاکسی های فرسوده با افزایش قیمت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید