طراحی و رنگ عجیب خودروی تازه مرسدس بنز خبرساز شد، عکس

به گزارش پرسینا بلاگ، زومیت نوشت: مرسدس با عرضه مدل های تازه خودرو CLA میخواهد رقابتی جدی تر را با خودروهایی مثل تسلا مدل 3 شروع کند.

طراحی و رنگ عجیب خودروی تازه مرسدس بنز خبرساز شد، عکس

مرسدس بنز در آستانه عرضه نسل نو خودروی کامپکت CLA واقع شده است و این محصول را با پیشرانه بنزینی و برقی به فروش خواهد رساند.

  • تاکسی هوایی هیوندای وارد بازار می گردد/ عکس

مارکوس شافر، مدیر ارشد فناوری مرسدس بنز× در CES 2024 به خبرنگاران گفت این برند خودروهای هاچ بک نوی از سری CLA روانه بازار خواهد نمود.

دو نسل قبلی خودرو شوتینگ بریک کلاس CLA مرسدس بنز به علت تقاضای نسبتاً پایین برای خرید مدل های استیشن، وارد بازار ایالات متحده نشدند اما مدل نو این سری می تواند دردسترس مشتریان آمریکایی قرار بگیرد.

خودروهای نو کلاس CLA براساس معماری نوی که مرسدس آن را MMA می نامد ساخته می شوند. چهار مدل منحصربه فرد از این سری فراوری خواهد شد که همگی برقی یا گازسوز هستند.

شفر در گفت وگو با سایت CarAndDriver گفت: ما قطعاً با عرضه چهار مدل خودرو، هزینه های خود را بهتر کنترل خواهیم کرد و می توان انتظار داشت مدل استیشن نو ما در بازار ایالات متحده نیز عرضه گردد.

درصورتی که مرسدس بنز خودروهای نو برقی و گازسوز سری CLA را در بازار آمریکا عرضه کند، این محصولات می توانند به جایگزینی مجذوب کننده برای خودروهای الکتریکی سنتی تر مثل Polestar 2 و تسلا مدل 3 شوند. قیمت خودرو نو مرسدس هنوز تعیین نیست.

  • ثروتمندان ثروتمندتر می شوند/ رولزرویس در سال 2023 رکورد فروش خود را شکست/عکس

  • سقوط مرگبار در کره ماه/ تجربه وحشتناک فضانورد آمریکایی

  • خودتان را آماده کنید؛ باران الماس در راه است!

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 دی 1402 بروزرسانی: 20 دی 1402 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8308

به "طراحی و رنگ عجیب خودروی تازه مرسدس بنز خبرساز شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و رنگ عجیب خودروی تازه مرسدس بنز خبرساز شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید