تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک جنگلی دلند در گلستان با اعتباری بیش از یک میلیارد ریال

به گزارش پرسینا بلاگ، مسئول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از شروع عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک جنگلی دلند شهرستان رامیان با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال اطلاع داد.

تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک جنگلی دلند در گلستان با اعتباری بیش از یک میلیارد ریال

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، مرتضی حسینقلی زاده امروز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه 99 با اعلام این خبر با اشاره به عملیات پیش بینی شده در این فاز اعلام نمود: بازسازی و بازسازی سرویس بهداشتی موجود در پارک، احداث آبخوری و همچنین مبلمان بتنی طرح چوب در عملیات اجرایی این فاز پیش بینی شده است.

او یادآور شد: این اداره کل در سنوات گذشته اقدام به اجرای سکوی استراحت، آلاچیق آبخوری، احداث سرویس بهداشتی شش چشمه، محوطه سازی و روشنایی محوطه با اعتبار یک میلیارد و 160 میلیون ریال نموده است.

پارک جنگلی و سرسبز دلند در 65 کیلومتری مرکز استان گلستان به دلیل ویژگی های منحصربه فرد طبیعی و قرار داشتن در راستا جاده تهران مشهد هر ساله پذیرای مسافران بی شماری است که از نقاط مختلف ایران از این راستا عبور می نمایند و ساعتی را در این پارک به استراحت می پردازند.

این پارک دارای امکانات رفاهی مناسبی از قبیل راه آسفالته، سیستم روشنایی، آب آشامیدنی، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، تلفن بین شهری، پارک کودک، بوفه و محل اسکان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4501

به "تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک جنگلی دلند در گلستان با اعتباری بیش از یک میلیارد ریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک جنگلی دلند در گلستان با اعتباری بیش از یک میلیارد ریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید