تکمیل پروژه سالن آمفی تئاتر 800 نفری شهر بوشهر تسریع گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در بازدید از پروژه احداث سالن آمفی تئاتر 800 نفری شهر بوشهر گفت: در دنیای امروز برنامه های فرهنگی و هنری نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و توسعه این برنامه های اهمیت بالایی دارد.

تکمیل پروژه سالن آمفی تئاتر 800 نفری شهر بوشهر تسریع گردد

وی بر لزوم ایجاد فضای مناسب برای فعالیت های هنرمندان استان بوشهر در نقاط مختلف استان تاکید و بیان نمود: در این راستا کوشش می گردد که زیرساخت های مورد احتیاج ایجاد گردد و تکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی و هنری استان بوشهر را در دستور کار داریم.

استاندار بوشهر اضافه نمود: پروژه احداث سالن آمفی تئاتر 800 نفری شهر بوشهر یکی از پروژه های مهم زیرساخت های در حوزه فرهنگی و هنری استان بوشهر است که تکمیل آن را به صورت جدی دنبال می کنیم و روند تکمیل آن به صورت مستمر پیگیری می گردد.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل این پروژه تا دهه مبارک فجر سال جاری اعلام کرد: اعتبار کافی برای تکمیل پروژه احداث سالن آمفی تئاتر 800 نفری شهر بوشهر تخصیص داده می گردد.

گراوند خواهان رعایت کیفیت بالای اجرای این پروژه شد و تاکید نمود: در همه پروژه ها علاوه بر تاکید بر لزوم تسریع در اجرای آنها، انتظار داریم که کیفیت پروژه نیز به صورت کامل مورد توجه باشد.

وی بی توجهی به مسائل فنی و ایمنی در اجرای طرح ها و پروژه ها را غیرقابل قبول دانست و اضافه نمود: باید با نظارت مستمر زمینه افزایش کیفیت این پروژه ها فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 57

به "تکمیل پروژه سالن آمفی تئاتر 800 نفری شهر بوشهر تسریع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پروژه سالن آمفی تئاتر 800 نفری شهر بوشهر تسریع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید