جا مانده های استقلال در انتظار لیست خروج

به گزارش پرسینا بلاگ، 3 بازیکنی که از ابتدای فصل با استقلال تمرین نموده اند انتظار می کشند تا هرچه زودتر لیست خروجی های باشگاه تعیین گردد تا با خیال راحت تر به ادامه تمرینات با آبی ها بپردازند.

جا مانده های استقلال در انتظار لیست خروج

آقاخان از استقلال حذف می گردد؟

به گزارش خبرنگاران ، با کنار گذاشتن گرو و نویمار هم لیست استقلال برای جذب بازیکنان بیشتر باز نمی گردد و یکی از آن 3 بازیکنی که از ابتدای فصل با استقلال تمرین نموده اند ممکن است از لیست نیم فصل دوم نیز باز بمانند. به این ترتیب تصمیم گیران فنی درباشگاه استقلال اگر می خواهند این 3 بازیکن به لیست نیم فصل دوم اضافه شوند ویکی، دو بازیکن جدید هم به خدمت بگیرند باید علاوه بر گرو نویمار 2یا 3 بازیکن دیگر را هم از فهرست نیم فصل دوم کنار بگذارند تا فضا برای اعمال تغییرات بیشتر دراستقلال باز گردد.

جذب چهاربازیکن جدید و درجه برای استقلال درحالی که هنوز جا برای بازگشت داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان بازنشده بیشتر شبیه رویا می ماند تا واقعیت است. اگر بخواهیم به صحت این اتفاق پی ببریم کافی است به دنبال یافتن پاسخ این سوال باشیم که استقلال برای جذب بازیکنان جدید و بازکردن لیست برای ورود 3بازیکنی که ازابتدای فصل با آن ها تمرین نموده اند، کدام بازیکنان را ازلیست کنار خواهد گذاشت؟ آیا گزینه های قابل توجهی برای خروج از لیست استقلال پیش روی مان قراردارند؟

استقلال همین حالا اگر بخواهد این 3 بازیکنی که از ابتدای فصل تمرین نموده اند را وارد لیست کند باید علاوه گرو و نویمایرکه گفته می گردد اخراج آن ها قطعی شده یک نفر دیگر را از فهرست کنار بگذارد تا جا برای ورود این 3 نفر بازگردد. حال تصور کنید که جذب چهاربازیکن جدید نیز صحت داشته باشد، آنگاه استقلال چگونه می خواهد معادله لیست نیم فصل دوم خود را حل نماید؟ آیا علاوه برالحاجی گرو و نویمایر که شایسته کنارگذاشتن از استقلال هستند گزینه های متعددی برای قرارگرفتن در فهرست خروجی پیش روی مان قرارمی گیرند؟

لیست استقلال را که برانداز می کنیم به این نتیجه می رسیم که غالب بازیکنان جزو نفراتی هستند که عملکرد بدی نداشته اند و استقلال به غالب آن ها احتیاج دارد. حتی برای کنار گذاشتن بازیکنانی همچون میثم تیموری، جابرانصاری وحتی روح الله باقری که زمزمه های شان را درهفته های اخیر می شنیدیم تردیدهای بسیاری وجود دارد. میثم تیموری دربازی های اخیر برای استقلال به میدان رفته و عملکرد بدی نداشته است. جابرانصاری هم با گلزنی مقابل سپیدرود جایگاهش را محکم نموده است واز دست دادن روح الله باقری نیز برای استقلال یک خطای بزرگ محسوب می گردد هرقدرهم که شفر تمایلی به ادامه کار با این بازیکن نداشته باشد، باقری نسبت به دیگر مهاجمان آماربهتری داشته است؛ بالا ترازگرو که مرد محبوب آقای سرمربی است و مرتضی تبریزی. -

این شرایط احتمالا تصمیم گیران درباشگاه استقلال را مجاب به تغییرات حداقلی خواهد نمود مگر آنکه شاهد اتفاقاتی باشیم که از نظرها پنهان مانده باشد. یکی از احتمالات این است که مرتضی آقاخان نیز درفهرست خروجی های استقلال قرار بگیرد تا جا برای ورود بازیکنان جدید یا به اصطلاح همان ستاره هایی که رسانه های نزدیک به استقلال از آن دم می زنند باز گردد. دیگر احتمال این است که شفر به رغم آنکه جابرانصاری دربازی های اخیر نمایش خوبی داشته باز هم حکم به کنارگذاشتن این بازیکن دهد و البته میثم تیموری را هم از فهرست نیم فصل دوم حذف کند. البته بازیکنی همچون خسروحیدری هم هیچ کمکی به این تیم نمی کند اما این طور که پیدا است سران باشگاه استقلال تمایل به حذف نام این بازیکن ندارند و می خواهند در شرایط بهتری با حیدری قطع همکاری نمایند تا شان این بازیکن هم حفظ گردد.

با این حال اگرمسئولان باشگاه استقلال به تقویت تیم شان اعتقاد دارند ناگزیرند که علاوه برگرو ونویمار بازیکنان دیگری را هم از فهرست کنار بگذارندو طی اجمالی که با وینفرد شفر خواهند داشت تعداد بیشتری از بازیکنان را در فهرست خروجی قرار دهند تا جا برای ورود بازیکنان جدید به استقلال باز گردد و استقلال بتواند بازیکنان شاخص تری را به خدمت بگیرد. اکنون صحبت از جذب جبارف و قوچان نژاد است. بازیکنانی که می توانند به وضعیت هجومی استقلال در نیم فصل دوم سروسامان بدهند.

راه عاقلانه برای به تعادل کشاندن بازیکنان استقلال وتقسیم قوا درخطوط سه گانه این است که وینفرد شفر از تعداد قابل توجه وینگرها درتیمش بکاهد و درخطوط دیگر بازیکن جذب کند.

پرواضح است که استقلال از داشتن یک بازیگردان رنج می برد. چیزی شبیه سرورجبارف. یا درخط آتش احتیاج به بازیکنی تمام نماینده است. نقشی که تبریزی و گرو نتوانستند به خوبی بازی نمایند و شاید با جذب قوچان نژاده -اگرشایعه نباشد- این مشکل نیزبرطرف گردد.

10-1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 44

به "جا مانده های استقلال در انتظار لیست خروج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جا مانده های استقلال در انتظار لیست خروج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید