جزئیات توافق فدراسیون فوتبال ایران با جانشین کی روش

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بعد از مدت ها حدس برای انتخاب سرمربی تیم ملی ایران و جانشین کارلوس کی روش، سرانجام رسانه های بلژیکی امروز از نزدیک بودن مارک ویلموتس به نیمکت ایران خبر دادند.

جزئیات توافق فدراسیون فوتبال ایران با جانشین کی روش

فدراسیون فوتبال ایران بعد از حذف از جام ملت های آسیا در مرحله نیمه نهایی مقابل ژاپن، به همکاری با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی پس از 8 سال خاتمه داد. از آن مدت اسامی زیادی برای جانشینی کی روش مطرح شد؛ از زین الدین زیدان و خوزه مورینیو گرفته تا دیک ادوکات و اروه رنار.

سایت معتبر rtbf بلژیک جزئیاتی از توافق ایران و ویلموتس منتشر کرد که در کشور ترکیه اتفاق افتاده است.

روز هشتم اردیبهشت بود که خبرنگاران در خبری از سفر مهدی تاج به کشور ترکیه و مذاکره با گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران خبر داده بود.

سایت بلژیکی نوشته است: چند روز پیش مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران به ترکیه سفر کرد و با نمایندگان ویلموتس دیدار کرد. مذاکرات اجرا شده است و تا ساعاتی دیگر این توافق اعلام خواهد شد. ویملوتس سالانه 1.5 میلیون دلار از فدراسیون ایران می گیرد و دو دستیار بلژیکی با خودش به این کشور می برد. فدراسیون ایران هم علاقه مند است ویلموتس، جواد نکونام بازیکن پیشین تیم اوساسونا و کاپیتان سابق تیم ملی ایران را به عنوان دستیار قبول کند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 505

به "جزئیات توافق فدراسیون فوتبال ایران با جانشین کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات توافق فدراسیون فوتبال ایران با جانشین کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید