جف بزوس به فضا می رود

به گزارش پرسینا بلاگ، جف بزوس و برادرش مارک ماه آینده با موشک شرکت بلو اوریجین به فضا خواهند رفت.

جف بزوس به فضا می رود

به گزارش ایسنا و به نقل از نیویورک تایمز، جف بزوس که به تازگی از مدیریت اجرایی شرکت آمازون کناره گیری نموده پایان ایلان ماسک را در نبرد میلیاردر های دارای شرکت موشک سازی شکست خواهد داد.

بزوس که بنیانگذار آمازون است روز دوشنبه بیان کرد که ماه آینده زمانی که موشک شرکت بلواوریجین اولین سفر دارای خدمه خود را انجام دهد با این موشک به فضا خواهد رفت و برادرش نیز او را در این سفر همراهی می نماید.

اسپیس ایکس و ویرجین گالاکتیک که شرکت های رقیب بلو اوریجین نیز اعلام نموده اند که قصد دارند مسافرانی به فضا بفرستند.

بزوس می گوید که ممکن است پس از این سفر او تبدیل به آدمی جدید شود.

این سفر توجه ها را به سمت بلواوریجین که به تازگی رقابت را به اسپیس ایکس برای انجام برنامه فضایی ناسا واگذار نموده و نسبت به سایر شرکت ها رویکرد کندتری در ساخت وسایل نقلیه فضایی خود داشته است جلب خواهد نمود.

دستاورد های بلواوریجین بسیار عقب تر از اسپیس ایکس است. اسپیس ایکس بیش از یک دهه است که به طور دائم در حال ارسال موشک های فالکون9 خود است و خدمه و محموله های ناسا را به ایستگاه فضایی بین المللی می رساند در حالی که بلواوریجین تا به امروز تنها 15 پرواز آزمایشی بدون خدمه انجام داده است.

شرکت جف بزوس ماه گذشته بیان کرد که پایان آماده ارسال انسان ها به فضا است و در پرواز بعدی در تاریخ 20 ژوئیه (29 تیر) این کار را انجام خواهند داد.

موشکی که برادران بزوس با آن سفر خواهند کرد آلن شپرد نام گرفته است. این پرواز از مرکز بلواوریجین در تگزاس غربی انجام خواهد شد و هنگامی که موشک در فاصله 47 مایلی قرار بگیرد کپسول حاوی مسافران از آن جدا می شود و فضانوردان به مدت 3 دقیقه بی وزنی را تجربه خواهند کرد و سپس کپسول به زمین باز می شود.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7334

به "جف بزوس به فضا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جف بزوس به فضا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید