خبرنگاران آتالانتا حریف یوونتوس در فینال شد

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران - تیم فوتبال آتالانتا با فزونی مقابل ناپولی به فینال جام حذفی ایتالیا راه یافت تا برای کسب جام قهرمانی به مصاف یوونتوس برود.

خبرنگاران آتالانتا حریف یوونتوس در فینال شد

به گزارش خبرنگاران، بامداد پنجشنبه از دور برگشت مرحله نیمه نهایی، جام حذفی ایتالیا تیم آتالنتا در برگامو پذیرای ناپولی بود و به رجحان سه بر یک دست یافت تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با همین نتیجه برنده شده و به فینال برسد.

بازی در حالی شروع شد که ملاقات رفت با تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود. آتالانتا در ملاقات برگشت شروعی عالی داشت و در همان دقایق ابتدایی توسط دوان زاپاتا و متئو پسینا به دو گل متوالی دست یافت.

در نیمه دوم تیم تحت راهنمایی گنارو گتوسو که همه چیز را از دست رفته می دید برای جبران نتیجه کوشش زیادی انجام داد و در دقیقه 56 با ضربه لوزانو مهاجم مکزیکی خود به گل رسید تا امیدهایش زنده گردد.

این خاتمه کار نبود و در دقیقه 78، پسینا گل دوم خود و سوم آتالانتا را درون دروازه میهمان جای داد تا سند فینالیست شدن تیم تحت راهنمایی گاسپرینی را امضا کند.

گتوسو سرمربی ناپولی که به دلیل عملکرد پرفرازونشیب تیمش در فصل اخیر با انتقادهای زیادی روبرو شده است با شکست در این ملاقات، در آستانه از دست دادن شغلش نهاده شد.

پیش از این یوونتوس با عبور از سد اینتر به فینال راه یافته بود

با این اوصاف، تیم های آتالانتا و یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی کوپا ایتالیا به مصاف هم می فرایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6592

به "خبرنگاران آتالانتا حریف یوونتوس در فینال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتالانتا حریف یوونتوس در فینال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید