خبرنگاران استاندار قزوین: تنظیم قیمت ها از مطالبات جدی مردم استان است

به گزارش پرسینا بلاگ، قزوین - خبرنگاران - استاندار قزوین گفت: تنظیم قیمت های کالاهای اساسی در بازار از مطالبات جدی مردم استان است و باید دستگاه های اجرایی نظارت لازم را در این زمینه داشته باشند.

خبرنگاران استاندار قزوین: تنظیم قیمت ها از مطالبات جدی مردم استان است

به گزارش خبرنگاران، راهنمایی الله جمالی پور روز شنبه در نشست کارگروه اصلی ستاد تنظیم بازار استان، افزود: دستگاه های نظارتی برای تحقق این مطالبه به حق مردم باید ورود پررنگ تری داشته باشند و با اخلالگران در نظام قیمت بازار برخورد نمایند.

وی افزود: باید مردم به این نتیجه برسند که مسوولان فقط شعار نمی دهند بلکه پای کار هستند و با سودجویان و منفعت طلبان برخورد می نمایند.

استاندار قزوین با بیان اینکه در شهر قزوین نباید شاهد چند قیمتی اقلام باشیم، افزود: چندنرخی بودن کالاها و وجود قیمت های نامتعارف برای بعضی اجناس پذیرفته نیست و باید با آن برخورد کرد.

وی گفت: نظارت بر بازار و برخورد با تخلفات در جای خود لازم است، اما این نظارت ها باید سیستمی باشد و به اصلاح سازوکارها منجر گردد.

جمالی پور افزود: نظارت بر فراوری و توزیع کالاها، مبارزه با گران فروشی و مقابله با آن باید با قاطعیت انجام گردد تا شاهد نابسامانی در این عرصه نباشیم.

استاندار قزوین تاکید نمود: جلسات ستاد تنظیم بازار از جلسات اولویت دار استان است و همه مدیران مالی استان قزوین باید هر طور شده در جلسات آن حضور یابند و عذری در این زمینه از مدیران نمی پذیریم.

قزوین هیچ گونه مسئله ای در تأمین و توزیع کالاهای اساسی ندارد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز در این جلسه گفت: از ابتدای امسال مجموعاً 27 جلسه تنظیم بازار به ریاست استاندار و معاون محترم مالی استاندار قزوین تشکیل شده است.

عزیزالله افضلی گفت: اصلاح شبکه توزیع یکی از سیاست ها و اولویت های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است که با نهایی شدن آن می توان بسیاری از تخلفات را رصد کرد و از وقوع تخلفات پیشگیری نمود.

وی گفت: برای تحقق اهداف سازمان در جلوگیری از تخلفات بازار به کارگیری کامل ظرفیت اتاق های اصناف و تشکل های تخصصی برای نظارت بر عملکرد فعالان مالی ذی ربط، همکاری با سازمان صمت استان در امر بازرسی و نظارت و فعال شدن گشت های بازرسی لازم است.

این مسوول گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، اعم از گرانفروشی، احتکار و درج نکردن قیمت آنها را به وسیله سامانه 124 اعلام نمایند تا در اسرع وقت توسط بازرسان سازمان پیگیری و برخورد گردد.

وی گفت: هیچ گونه مسئله ای در تأمین و توزیع کالاهای اساسی از جمله روغن در استان قزوین وجود ندارد.

ارائه تصمیمات ستاد هماهنگی مالی در مورد اعضا و توضیح وظایف کارگروه تنظیم بازار استان،گزارش عملکرد کمیته های مرکز فوریت های رسیدگی به شکایات و کنترل بازار، شرایط میزان فراوری، توزیع و قیمت تخم مرغ در سطح استان و شرایط مصرف روغن در استان از دستورهای جلسه امروز ستاد تنظیم بازار قزوین بود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6277

به "خبرنگاران استاندار قزوین: تنظیم قیمت ها از مطالبات جدی مردم استان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار قزوین: تنظیم قیمت ها از مطالبات جدی مردم استان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید