خبرنگاران استان تهران بشدت لرزید

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران - خبرنگاران - زمین لرزه ای در ساعت 48 دقیقه بامداد روز آدینه به بزرگی 5.1در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، در عمق 7 کیلومتری زمین در حوالی دماوند به وقوع پیوست که شدت آن در کلانشهر تهران کاملا احساس شد.

خبرنگاران استان تهران بشدت لرزید

به گزارش مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در حوالی شهر دماوند و در عرض 35.78 و 52.05 شمالی به وقوع پیوست.

این زمین لرزه در 6 کیلومتری شهر دماوند، 13 کیلومتری رودهن، 16 کیلومتری بومهن، 58 کیلومتری تهران و 96 کیلومتری کرج رخ داد.

تا به امروز گزارشی در مورد خسارات احتمالی این زمین لرزه که در استان تهران از جمله کلانشهر تهران کاملا احساس شد، منتشر نشده است.

به گزارش خبرنگاران خبرنگاران، مردم در بسیاری از محلات تهران و سایر شهرهای استان پس از وقوع زلزله از خانه های خود خارج شده اند و تردد خودروها در سطح شهر تهران به نحو محسوسی افزایش یافته است.

درهمین حال محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دقایقی پیش در توئیتی مطرح نمود: به خاطر وقوع زلزله ترافیک تماس های صوتی شهر تهران چندین برابر شده است، لطفا برای آزاد سازی کانال های صوتی از امکان تماس با پیغام رسان ها بهره ببرید. هم اکنون ترافیک شبکه دیتاو اینترنت پایین تر از حد نرمال است.

مهدی جمشیدی دانا نیز در گفت و گو با خبرنگار مالی خبرنگاران با اشاره به زلزله دقایقی پیش در تهران گفت: خوشبختانه تا به امروز گزارشی از آسیب به شبکه گاز به دلیل زلزله گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شبکه گاز در مناطقی که زلزله را احساس نموده اند پایدار و از امنیت لازم برخوردار است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز در گفت وگویی اظهار داشت این زلزله ای در استان های البرز، قم، قزوین و بخش های از مازندران نیز احساس شده است.

به گفته وی، پنج تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شده اند و تا به امروز گزارشی از وقوع خسارت دریافت نشده است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4393

به "خبرنگاران استان تهران بشدت لرزید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استان تهران بشدت لرزید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید