خبرنگاران بیشترین میزان بارندگی خراسان رضوی در شهرستان بینالود ثبت شد

به گزارش پرسینا بلاگ، مشهد- خبرنگاران- کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارندگی طی 24 ساعت گذشته در استان در شهرستان بینالود با 17.8 میلی متر (طرقبه- شاندیز) ثبت شده است.

خبرنگاران بیشترین میزان بارندگی خراسان رضوی در شهرستان بینالود ثبت شد

زهرا مبشری نسب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران به فعالیت سامانه جوی بارشی که از چند روز پیش در خراسان رضوی شروع شده اشاره و بیان نمود: طی این مدت بارندگی در 27 شهرستان استان گزارش شده است و کمترین میزان بارش در شهرستان خوشاب با دو دهم میلی متر گزارش شده است.

وی اضافه نمود: میزان بارندگی در ایستگاه فرودگاه مشهد نیز 12.2 ثبت شده است هر چند در مناطق مختلف این شهر بارش متفاوت بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی 24 ساعت گذشته شهرستان ریوش با چهار درجه بالای صفر خنک ترین و شهرستان بجستان با 19 درجه بالای صفر گرمترین شهرستانهای استان خراسان رضوی بوده اند.

مبشری نسب اضافه نمود: بیشترین سرعت وزش باد هم با سرعت 68 کیلومتر در ساعت در شهرستان سبزوار ثبت شده است.

وی با بیان این که دمای هوای مشهد طی روز گذشته بین هشت تا 10 درجه بالای صفر بوده است اضافه نمود: امروز دمای هوای این کلانشهر حداکثر به 9 درجه بالای صفر خواهد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اعلام هشدار نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیلها و جاده ها در این استان گفت: فعالیت سامانه جوی بارشی که از چند روز پیش در خراسان رضوی شروع شده تا روز چهارشنبه ششم فروردین ماه جاری ادامه دارد.

مبشری نسب اضافه نمود: بارش برای نقاط سردسیر خراسان رضوی در روز ششم فروردین به صورت برف پیش بینی شده است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3811

به "خبرنگاران بیشترین میزان بارندگی خراسان رضوی در شهرستان بینالود ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیشترین میزان بارندگی خراسان رضوی در شهرستان بینالود ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید