خبرنگاران مردان این مرز و بوم، مرهون درس های مکتب علوی هستند

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت و نوشت: مردان و پدران خستگی ناپذیر این مرز و بوم، هر آنچه از مرام و مردانگی، مروت و مهربانی، شهامت و رشادت آموخته اند مرهون درس های ماندگار مکتب علوی است.

خبرنگاران مردان این مرز و بوم، مرهون درس های مکتب علوی هستند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران از میراث آریا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت. در پیام تبریک علی اصغر مونسان به این مناسبت آمده است: ماه رجب به افتخار میلاد مولود کعبه به خود می بالد. ماهی که هنگامه طلوع اولین خورشید آسمان ولایت و امامت، امیرالمومنین حضرت علی(ع) است. بزرگمردی که عدالت با او معنا پیدا کرد و صداقت، وفاداری و ایمان با او محک خورد.

در عظمت و قداست آن گوهر تابناک آفرینش همین بس که در خانه خدا چشم به جهان گشود و در خانه خدا شهد شهادت نوشید و چشم از جهان فروبست. بی تردید مردان و پدران خستگی ناپذیر و بزرگوار این مرز و بوم حماسه ساز و شهیدپرور نیز، هر آنچه از مرام و مردانگی، مروت و مهربانی، شهامت و رشادت آموخته اند مرهون درس های ماندگار مکتب علوی است.

در این پیام آمده است: سالروز میلاد خجسته آیینه دار حق و حقیقت، قله معرفت و کرامت، حضرت علی(ع) و فرخنده روز پدر را به تمامی پدران صبور و بزرگوار، به خصوص به پدران معظم و معزز شهدای انقلاب اسلامی تبریک می گویم و توفیق پیروی راستین از شجاع ترین و مهربان ترین پدر هستی را برای غیور مردان این سرزمین آرزومندم.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6773

به "خبرنگاران مردان این مرز و بوم، مرهون درس های مکتب علوی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردان این مرز و بوم، مرهون درس های مکتب علوی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید