خبرنگاران کارخانه نیمه تمام سیمان خلخال تعیین تکلیف می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، اردبیل - خبرنگاران - استاندار اردبیل گفت: پروژه نیمه تمام کارخانه سیمان خلخال پس از چندین سال توقف معین تکلیف شده و برای راه اندازی واحد تولیدی دیگر به سرمایه گذار جدید واگذار می گردد.

خبرنگاران کارخانه نیمه تمام سیمان خلخال تعیین تکلیف می گردد

به گزارش خبرنگاران ، اکبر بهنامحو روز آدینه در بازدید از پروژه سیمان الماس خلخال اضافه کرد: احداث این کارخانه یک دهه پیش و با واگذاری 50 هکتار از اراضی ملی و تامین 80 میلیارد ریال تسهیلات بانکی آغاز ولی پس از مدت کوتاهی به دلایل مختلف متوقف شد.

وی اظهار داشت: کارخانه سیمان خلخال بیش از 10 سال است که تعطیل شده و هیچ برنامه ای هم برای ادامه عملیات اجرایی و تکمیل کارخانه فراوری سیمان خلخال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی ارائه نشده است.

استاندار اردبیل اظهارکرد: کوشش می گردد با معین تکلیف زمین واگذار شده به سرمایه گذار طرح و واگذاری 80 هکتار از اراضی تحت تملک کارخانه که بخشی از آن به عنوان تضامن بانک ملی در اختیار این بانک می باشد، این اراضی آزاد شده و در اختیار توسعه صنعت و ایجاد اشتغال قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه راه اندازی کارخانه سیمان بدلیل اشباع سیمان در کشور برای سرمایه گذاری دولتی و یا بخش خصوصی توجیه مالی ندارد، گفت: راه انداری کارخانه های صنعتی فراوری ام دی اف، مزرعه چوب و دیگر صنایع گردشگری و فراوریی در این محل از سوی سرمایه گذاران جدید پیشنهاد شده است.

استاندار اردبیل همچنین از کوشش برای توسعه و رونق کارخانه نئوپان خلخال اطلاع داد و اضافه کرد: با پیگیری های اجرا شده برای حل مشکل این واحد صنعتی ، شرایط فراوری در این کارخانه نسبت به سال قبل بهتر شده و فراوری آن افزایش یافته است.

وی گفت: سرمایه گذار کارخانه اخیرا اقدام به خرید ماشین آلات جدید برای بهبود کیفیت ورق نئوپان فراوریی خود، کوشش برای راه اندازی خط دوم فراوری و همچنین ایجاد خط فراوری ام دی اف نموده است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6134

به "خبرنگاران کارخانه نیمه تمام سیمان خلخال تعیین تکلیف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارخانه نیمه تمام سیمان خلخال تعیین تکلیف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید