خدمات آسان و ارزان در شأن مهمانان نوروزی ارائه گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه های خدمات رسان در تعطیلات اولیه نوروز در محل خدمت خود حضور داشته باشند و از میهمانان نوروزی پذیرایی نمایند.

خدمات آسان و ارزان در شأن مهمانان نوروزی ارائه گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: همه باید در خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی همکاری نمایند.

او اضافه نمود:نظم، رفاه و آسایش بدون امنیت معنا ندارد، بنابر این ضروری است به رفاه، آسایش و ارائه خدمات مطلوب و تقویت همزمان مهمانداری و مشتری مداری توجه گردد.

عباسی توضیح داد: مدیران مرتبط برنامه ریز در این بخش باید به مهمانداری و مشتری مداری توجه ویژه داشته باشند.

او بیان داشت: خدمات آسان و ارزان در شأن مهمانان به درآمدهای عمومی می افزاید و این امر می تواند در جذب مسافران تابستانی یاری کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: تبلیغات میدانی و اطلاع رسانی لازمه توجه به مهمانداری و مشتری مداری محسوب می گردد.

او عنوان داشت: نظارت مستمر بر خانه های مسافر مورد تأکید است زیرا مشاهده شده بعضی افراد با تابلو در ورودی شهرها برای جذب مسافران می ایستند و سوء استفاده می نمایند.

عباسی به راه اندازی اپلیکیشن چهارمحال گردی اشاره و اظهار کرد: این نرم افزار برای تمامی مسافرانی که در ایام نوروز وارد استان می شوند بسیار مناسب است و می تواند به معرفی استان، مراکز تفریحی و توریستی یاری کند.

او ادامه داد: این اپلیکیشن باید در ورودی شهرها به گونه ای طراحی گردد که مسافران را از چگونگی نصب و استفاده آن آگاه کند و به وسیله پیامک لینک این اپلیکیشن برای آن ها ارسال گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان نمود: ضروری است اینترنت رایگان در بعضی از مراکز تفریحی، تورستی استان نیز به مسافران ارائه گردد.

او یادآور شد: نظارت و بازرسی مداوم بر چادرهای برپا شده از سوی دستگاه های خدمات رسان ضرورت دارد.

عباسی بیان کرد: باید همانند سال گذشته یک روز برای پاک سازی محیط زیست چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته گردد و در این روز تمامی مدیران دولتی، دانشجویان، دانش آموزان، روحانیون و تشکل های مردمی در این کار فعالیت داشته باشند.

او گفت: فرمانداران شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری موظفند ورودی شهرستان های خود را پاکسازی و به استقبال نوروز بروند تا از این طرق فرهنگسازی صورت گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام نمود: باید از 25 اسفند سال جاری تا 20 فرودین سال 1398 تمامی دستگاه های خدمات رسان استان آمادگی کامل داشته باشند تا درصورت وقوع حادثه و بحران مسئله ای ایجاد نگردد.

او گفت: دستگاه های خدمات رسان در ستاد سفر کار نظارت و ارزیابی را بر عهده یک تیم قرار دهند تا بعد از تعطیلات هر دستگاهی که بنا بر ارزیابی ها خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه داده باشد مورد تشویق قرار گیرد.

عباسی تأکید کرد: در صورت امکان اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری و جهاد کشاورزی استان به وسیله صنف، سهمیه گوشت در اختیار رستوران ها و هتل ها قرار دهند تا مسئله ای برای تأمین غذای مسافران پیش نیاید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1268

به "خدمات آسان و ارزان در شأن مهمانان نوروزی ارائه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات آسان و ارزان در شأن مهمانان نوروزی ارائه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید