خرید باکیفیت ترین مبلمان خانگی با تخفیف ویژه

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: خرید مبل برای خانه، همانند خرید هر وسیله دیگری احتیاج به تحقیق و کسب اطلاعات دارد و هر شخصی که قصد خرید مبلمان خانگی دارد سعی می نماید با کسب اطلاعات فنی مفید در این باره و همچنین پر س وجو از افراد کارشناس، اطلاعات لازم را کسب کند، اما مشکل مهمی که در این فرآیند وجود دارد، نبودن اطلاعات فنی و کیفی کافی درباره صنعت مبلمان است. برای خرید مثلاً یک گوشی به آسانی می توانید سایت های متعددی که اطلاعات کاملی به شما می دهند، پیدا کنید، یا مثلاً اگر قصد خرید لوازم برقی آشپزخانه دارید می توانید با یک جست وجوی ساده به کلی اطلاعات کاربردی دست پیدا کنید، اما این امکانات در خصوص مبلمان وجود ندارد که این موضوع فرآیند خرید مبلمان را کاری سخت نموده است.

خرید باکیفیت ترین مبلمان خانگی با تخفیف ویژه

در این شرایط اعتماد به برند های شناخته شده و امتحان پس داده در زمینه مبلمان خانگی یک روش منطقی برای خرید است که می تواند خیالتان را از کیفیت محصولی که می خرید، راحت سازد. مبلمان خانگی نیلپر با سابقه درخشان در زمینه فراوری انواع مبلمان اداری و خانگی، پیشنهاد ما به شماست.

جهت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

02166295696

درباره نیلپر

فعالیت های نیلپر از سال 71 با ورود جایگاه رایانه شروع شد. این برند دارای کارخانه مجهز و مدرن و متمایز در خاورمیانه به مساحت 40000 مترمربع در شهرک صنعتی پرند می باشد.

شرکت نیلپر هم اکنون تنها شرکت فراورینماینده جایگاه در ایران است که درصد بسیار زیادی از قطعات اولیه را در داخل مجموعه شرکت فراوری می نماید. این شرکت از 6 سال پیش وارد بازار فراوری مبلمان خانگی شده است و با فراوری مبلمان باکیفیت جای خود را در خانه های بسیاری باز نموده است.

مراحل فراوری مبلمان خانگی نیلپر به صورت کاملاً صنعتی و با تکنولوژی بسیار بالا صورت می گیرد و به هیچ وجه قابل مقایسه با روش های سنتی معمول در فراوری مبلمان نیست. طراحی ظاهری مبلمان خانگی نیلپر توسط تیم طراحی حرفه ای و متخصص صورت می گیرد و تمامی مدل ها مطابق با استاندارد ها طراحی روز دنیاست. در شرکت نیلپر واحد مستقلی جهت خدمات دهی پس از فروش و پشتیبانی مشتریان وجود دارد که 24 الی 48 ساعت بعد از تماس مشتری در تهران، در محل حاضر شده و به بازدید محصول می پردازند.

مهمترین ویژگی مبلمان خانگی نیلپر

  • Finishing تمیز کار
  • بکارگیری از مواد اولیه مرغوب مانند فوم که مانع افت نشیمن می گردد.
  • استفاده از چوب راش در پایه ها که سبب استحکام و طول عمر بالا می گردد.
  • تسمه کشی در زیر سازی مبل که مانع دفرمه شدن مبل می گردد.
  • محصولات 3 سال گارانتی کلاف دارند.
  • حمل رایگان محصولات تا درب منزل در تهران و کرج

مبلمان خانگی نیلپر گروهی از فراوریات شرکت نیلپر است که با در نظر دریافت جلب رضایت مشتریان و افزایش کیفیت محصولات طراحی و روانه بازار شده است. این گروه برای انتخاب بهتر شما جشنواره فروش مبلمان خانگی را در محدوده زمانی

10 مهر تا 10 آبان

برگزار می نماید.

گروه نیلپر در این جشنواره پیشنهاد های مناسب با

تخفیف ویژه

برای مشتریان در نظر گرفته است. پس پیشنهاد می گردد با جدیدترین مبلمان راحتی این گروه آشنا شوید تا بتوانید با توجه به احتیاج های خود، بهترین خرید را داشته باشید.

جهت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

مبل راحتی مسینا

مبل راحتی مسینا ظاهری زیبا و مدرن دارد و به نوعی طراحی شده تا برای خانه های با ابعاد متوسط و بزرگ مناسب باشد. پس نباید انتظار مدل جمع وجور و کوچک را از این مبل داشته باشید. نوع طراحی مبل تک نفره و کاناپه های دو و سه نفره با هم متفاوت هستند. پشتی و نشیمن مدل تک نفره، یک پارچه است به طوری که دسته های آن کمی محدب است و در قسمت پشتی جایگاه، لبه بالایی کمی به سمت پایین انحنا دارد.

اگر با دقت به کاناپه های دو نفره و سه نفره نگاه کنید، می توانید ویژگی های بیشتری را متوجه شوید. این کاناپه ها احساس راحتی بیشتری به بیننده القا می نمایند و به واسطه برخورداری از دسته های پهن، پارچه ای و راحت، بستر بهتری برای استراحت در اختیار شما قرار می دهند. پشتی این کاناپه ها قابلیت جدا شدن دارند و می توانید عمق نشستن را در صورت دلخواه بیشتر کنید.

پشتی جدا شونده این مبلمان، از الیاف ویسکوز فراوری شده است. تشک متصل به بدنه، از فوم سرد پلی اورتان قالبی ساخته شده و مکانیزم تنظیم عمق نشیمن به واسطه حرکت پشتی دارد. دسته ها با فوم سر پلی اورتان قالبی با مکانیزم تنظیم محل دسته برای افزایش فضای نشیمن طراحی شده، کلاف از چوب روس با اتصالات پیچ و مهره و پایه ها از جنس چوب راش مرغوب ساخته شده اند.

با توجه به اینکه این مبلمان برای خانه های متوسط تا بزرگ طراحی شده، در واقع ابعاد و اندازه بیشتری دارند.

یکی از انتخاب های مناسب برای میز جلومبلی و میز عسلی، مدل های مثلثی شکل است که ظاهر مدرن و به روزتری به دکوراسیون منزل می بخشد. از قلم نیاندازید که برای انسجام و هماهنگی بیشتر بهتر است رنگ میز ها با پایه های مبلمان یکسان باشد.

جهت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

02166295696

مبل راحتی کارین

این مبلمان با ظاهری زیبا و مدرن برای خانه های با ابعاد کوچک و متوسط طراحی شده است. مدل مبل کارین پشتی نسبتاً بلندی دارد که به خوبی می تواند قسمت پشت شانه ها را بپوشاند و برای نشستن مناسب است. خوب که به مدل این مبل نگاه کنید می توانید تفاوت طراحی در کاناپه های دو و سه نفره و مبل تک نفره یا جایگاه میزبان را متوجه شوید.

استفاده از ترکیب رنگی متفاوت در کاناپه های دو و سه نفره و مبل تک نفره، باعث ایجاد تنوع و زیبایی در ظاهر مبل می گردد. البته با به کار بردن کوسن ها در رنگ مکمل هر کاناپه می توان انسجام و یکدست بودن این ست را به بیننده نیز منتقل کرد.

مبلمان راحتی کارین پشتی یکپارچه دارد و در آن از فوم گرم 35 کیلویی استفاده شده است. تشک نشیمنی که به بدنه متصل شده از فوم سرد قالبی پلی اورتان با قابلیت جابه جایی طولی به واسطه مکانیزم تنظیم عمق نشیمن فراوری می گردد. در زیر نشیمن این مبلمان تسمه های ارتجاعی برزنتی هم ترکیب شده اند.

این مبلمان هفت نفره شامل کاناپه سه نفره، کاناپه دو نفره و دو مبل تک نفره است و پارچه روکش مبل تنوع رنگی دارد.

میز جلومبلی مستطیلی ساده و مدرن در کنار میز های عسلی مربعی شکل مدل مبل کارین را کامل می نماید. میز های عسلی برای دسترسی راحت تر در ارتفاع بیشتر و با پایه های بلندتر ساخته شده اند. البته می توانید با توجه به سلیقه خود میز های مختلف را نیز با این مبلمان ست کنید.

شعب

شعبه مرکزی : تهران، یافت آباد، بازار مبل شماره 1، طبقه خبرنگاران، شماره 317

021-66295696

شعبه2: تهران، خیابان پاسداران، نبش بوستان سوم

021-22553105

021-22552598

شعبه3: تهران، میدان الغدیر، خیابان دلاوران، تقاطع خیابان تکاوران، پلاک 269،

021-77228473

021-77228474

جهت مشاهده نمونه های بیشتر به اینستاگرام مراجعه نمایید.

nilper.furniture@

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه نمایید.

home.nilper.com

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: برترین ها
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1890

به "خرید باکیفیت ترین مبلمان خانگی با تخفیف ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید باکیفیت ترین مبلمان خانگی با تخفیف ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید