دانشجویان جهادگر دانشگاه فردوسی در اردوی جهادی نوروزی چه خدماتی ارائه دادند؟

به گزارش پرسینا بلاگ، مسئول روابط عمومی قرارگاه جهادی شهید چمران در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در ایام نوروز اردوی جهادی در یک روستای محروم شهرستان تایباد برگزار گردید و در آن 60 نفر از دانشجویان جهادگر در آن شرکت کردند.

دانشجویان جهادگر دانشگاه فردوسی در اردوی جهادی نوروزی چه خدماتی ارائه دادند؟

محمدامین ناصری فرد، مسئول روابط عمومی قرارگاه جهادی شهید چمران در دانشگاه فردوسی مشهد در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور 60 نفر از دانشجویان جهادگر در اردوی جهادی در ایام نوروز اظهار کرد: در این اردوی جهادی 40 نفر از دانشجویان پسر و 20 نفر از دانشجویان دختر حضور داشتند.

ناصری فرد بیان نمود: این اردوی جهای در یکی از روستا های اطراف تایباد برگزار گردید و دانشجویان خدمات عمرانی، فرهنگی و آموزشی به مردم ارائه دادند.

مسئول عمومی قرارگاه جهادی شهید چمران در دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه در این اردوی جهادی دانشجویان 5 پروژه عمرانی را به اتمام رساندند، گفت: این پروژه ها شامل تعمیر و بازسازی منزل خانواده های کم برخوردار روستا، رنگ آمیزی مسجد و دیوارچینی باغ کوثر روستای قلعه نو می شد.

وی با اشاره به اینکه خواهران شرکت کننده در این اردو در حوزه آموزشی خدماتی را ارائه دادند، گفت: جهادگران برای بچه ها و مادرانی که تازه صاحب فرزند شده بودند، دوره های آموزشی برگزار کردند.

ناصری فرد اعلام نمود: برگزاری جشن تکلیف و ارائه آموزش در حوزه دستورات دینی به دختران و پسرانی که تازه به سن تکلیف رسیده بودند، بخش دیگری از فعالیت های آموزشی گروه جهادی شهید چمران در این روستای محروم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6889

به "دانشجویان جهادگر دانشگاه فردوسی در اردوی جهادی نوروزی چه خدماتی ارائه دادند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان جهادگر دانشگاه فردوسی در اردوی جهادی نوروزی چه خدماتی ارائه دادند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید