در دو ست تمرکز خود را از دست دادیم، شرایط برای دو تیم برابر بود

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، جواد کریمی پاسور تیم والیبال پیکان تهران پس از پیروزی این تیم برابر خاتم اردکان، گفت: بازی خوبی بود و همانطور که دیدید تیم خاتم بازیکنان خوبی دارد که والیبال قابل قبولی را از خود ارائه می کنند. خوشحالم که دومین بازی خود در سالن جدید را نیز با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

در دو ست تمرکز خود را از دست دادیم، شرایط برای دو تیم برابر بود

او در پاسخ به این سوال که چرا تیم پیکان در اوایل ست های دوم و سوم امتیازات زیادی را از دست داد و سپس پیروز به کسب نتیجه شد؟ گفت: ما تیم جوانی داریم و به همین دلیل باید با آمادگی کامل ذهنی والیبال بازی کنیم. در دو ست کمی تمرکز خود را از دست دادیم و به همین دلیل تیم خاتم امتیازات قابل توجهی کسب کرد.

ملی پوش تیم پیکان تهران درباره سقف کوتاه سالن ساپکو نیز گفت: به نظرم این شرایط برای هر دو تیم وجود دارد. ضمن اینکه اگر استاندارد نبود فدراسیون قبول نمی کرد بازی های لیگ در اینجا برگزار شود. به نظرم مسئله ای از این جهت وجود نداشت.

او در پایان گفت: تیم جوانی داریم و خوشحالم که در این بازی نیز به برد رسیدیم. از الان باید به بازی هفته بعد فکر کنیم. باید تمرکز کافی داشته باشیم چون تیم کم تجربه ای هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2526

به "در دو ست تمرکز خود را از دست دادیم، شرایط برای دو تیم برابر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دو ست تمرکز خود را از دست دادیم، شرایط برای دو تیم برابر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید