در رویداد Xbox 20، 20 شرکت مایکروسافت چه گذشت؟

به گزارش پرسینا بلاگ، مایکروسافت شب گذشته در مراسم آنلاین Xbox 20/20 اطلاعات از برخی برترین بازی های ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرد.

در رویداد Xbox 20، 20 شرکت مایکروسافت چه گذشت؟

به گزارش خبرنگار ، شرکت مایکروسافت سرانجام کنفرانسی آنلاین برای کنسول نسل بعد خود برگزار کرد و در آن به بازی های مورد انتظار و برخی ویژگی های Xbox Series X پرداخت.

این گردهمایی اینترنتی شب گذشته با عنوان Xbox 20/20 بر روی شبکه رفت و از این رو کاربران توانستند ویدیو های جدیدی از عناوین محبوب خود را روی نسل آینده کنسول های خانگی مشاهده کنند. شرکت مایکروسافت در ادامه نام بازی سازان و عناوین آن ها را نیز برای Xbox Series X مشخص و همچنین قابلیت Smart Delivery را به کاربران معرفی کرد.

گفتنی است از بین عناوین معرفی شده، حداقل 9 بازی مذکور در حال حاضر برای نسل آینده آماده هستند و همچنین هیچ یک از بازی های معرفی شده از عناوین انحصاری ایکس باکس نیستند. انتظار می رود شرکت مایکروسافت برای رونمایی از بازی های انحصاری کنسول Xbox Series X رویداد دیگری را در آینده تحت نظر قرار داده باشد.

از مواردی که در رویداد شب گذشته شرکت مایکروسافت به دنیا معرفی شد می توان به لوگوی جدید بر روی صفحه شروعین کنسول اشاره کرد. این تصویر که ابتدا توسط لری هریب تایید شد قرار است تا لوگوی جدید سیستم مایکروسافت برای کنسول های جدید ایکس باکس باشد.

هریب در توئیتر خود با انتشار ویدیویی نوشت: من خیلی راضیم که انیمیشن و صدای جدید شروع کردن تجربه استفاده از ایکس باکس سری ایکس رو تایید کنم. ما این تصویر را پیش تر به نمایش گذاشتیم اما من خواستم تا به صورت رسمی و جداگانه آن را تایید کنم چون ممکن بود برخی افراد متوجه آن نشده باشند. گفتنی است که شرکت مایکروسافت همواره ارزش زیادی برای صفحات شروع کننده کنسول خود قائل بوده و این امر در تمامی نسل ها دیده می شود.

ویژگی معرفی شده Smart Delivery به کاربران این امکان را می دهد که در صورت خرید بازی برای کنسول ایکس باکس وان، نسخه کپی شده ای را نیز برای نسل بعد، یعنی Xbox Series X دریافت کنند. به این صورت، اگر کاربر جدیدترین ایکس باکس را خریداری کند و مشخصات حساب کاربری خود را وارد نماید، شرکت مایکروسافت نسخه بروز شده و متناسب با دستگاه را در اختیار فرد قرار می دهد. این ویژگی در واقع سندی است که افراد همواره در حال بازی کردن جدیدترین و با کیفیت ترین نسخه یک عنوان هستند. برای استفاده از ویژگی جدید، اشخاص می بایست کنسول Xbox Series X را خریداری کرده باشند و بازی های مورد نظرشان امکان سازگاری بر روی هر دو دستگاه را داشته باشند.

  • Assassins Creed Valhalla
  • Call of the Sea
  • Chorus
  • Cyberpunk 2077
  • Halo Infinite
  • Hellblade 2
  • Dirt 5
  • Scarlet Nexus
  • Second Extinction
  • The Ascent
  • Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
  • Yakuza: Like a Dragon

مایکروسافت، همانطور که ذکر شد، از عناوین قابل استفاده بر روی کنسول جدید خود نیز رونمایی کرد. برخی از بازی هایی که در برنامه شب گذشته مورد بررسی قرار دریافتد از عناوینی بودند که به تازگی به طرفداران معرفی شده بودند. در ادامه بازی های مورد نظر معرفی و تاریخ عرضه برخی از آن ها نیز مشخص شده است.

شرکت یوبیسافت اخیرا با انتشار تریلر سینمایی از عنوان Assassins Creed Valhalla طرفداران خود را راضی کرد و گفت کاربران تا انتشار جزئیات بعدی نیاز به صبر زیادی ندارند. در رویداد آنلاین شب گذشته، شرکت سازنده با انتشار ویدیویی جدید، کیفیت بازی بر روی کنسول XBox Series X را به نمایش گذاشت. عنوان مورد انتظار شرکت یوبیسافت این بار در زمان وایکینگ ها به وقوع می پیوندد.

ویدویی جدید منتشر شده نمایش دقیقی از یک گیم پلی نبود و جزئیات زیادی را از نحوه مبارزه و دنیای بازی به نمایش نگذاشت. در عوض تمرکز این ویدیو بر روی مکان های بازی و مناظر نروژ تا انگلیس بود. همچنین قسمت هایی از این نمایش نشانگر Evior، شخصیت اصلی، در حال استفاده از تیغ معروف اساسینزها، هدایت کشتی ها، مدیریت ارتش خود و پرتاب تبر ها در جنگ بود. این عنوان در زمان عرضه Xbox Series X قابل استفاده است و همچنین از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی می کند.

مایکروسافت همچنین در گردهمایی خود انتشار بازی Yakuza: Like a Dragon، که به عنوان یاکوزا 7 هم شناخته می شود، را برای ایکس باکس جدید تایید کرد. این سری از ابتدای ساخت عناوین خود بر روی کنسول های ایکس باکس عرضه می شد، در نتیجه انتشار آن برای Xbox Series X مسئله ای دور از ذهن نبود.

گفتنی است این بازی اوایل سال در ژاپن به نمایش گذاشته شد و وجودش بر روی کنسول Play Station 4 نیز تایید شده بود. بازی مذکور همچنین با به سرانجام رساندن داستان شخصیت کازوما، حالا بیانگر روایت زندگی کاسوگا ایچیبان است. عنوان Yakuza مانند اساسینز، در زمان عرضه کنسول جدید مایکروسافت در دسترس خواهد بود.

بازی Second Extinction عنوانی تیراندازی اول شخص است که افراد با همراهی دو کاربر دیگر می توانند به شکار دایناسورها بپردازند. ویدیوی منتشر شده از این بازی دنیایی آخرالزمانی را به نمایش گذاشت که توسط دایناسورهای جهش یافته اشغال شده بود.

این عنوان کاربران را به پس دریافت از دست موجودات خطرناک دنیا دعوت می کند. گفتنی است تاریخ عرضه بازی همچنان مشخص نیست، اما مایکروسافت گفته این عنوان از یژگی Smart Delivery پشتیبانی می کند.

عنوان Scarlet Nexus یک بازی اکشن از مجموعه بازی سازی Bandai Namco Studios است. این گروه پیش تر عنوانی مانند Tales of Series را نیز تولید کرده بودند. کاربران بازی را به عنوان Yuito Sumeragi تجربه می کنند که تلاش دارد یک رزمنده قدرتمند باشد.

علت انتخاب این هدف توسط شخصیت اصلی، تاثیرپذیری از فردی است که در کودکی او را نجات داده بود. وی در طی ماجراجویی های خود درگیر اتفاقات غیرمنتظره در شهر New Himuka می شود.

عنوان The Medium از جدیدترین بازی های ترسناک به سبک روانشناسی ساخته شده توسط Blair Witch و Observer بود. داستان بازی مورد نظر در دهه 80 لهستان روایت می شود. کاربران بازی را به عنوان Marianne تجربه می کنند. این شخصیت تحت تاثیر کابوس های کشته شدن بچه ها قرار گرفته و از این جهت دچار مسائل متعددی است. هدف بازی آن است که کاربر برای دست یابی به منشاء وجود این کابوس ها، به مناطق مختلف سفر کنند.

عنوان The Ascent نمونه ای به سبک اکشن RPG است که به کاربران امکان بازی به همراه دوستانشان را می دهد. افراد در این بازی می بایست تا با تیم خود در مقابل شرکت ها و گروه های خلافکار مقاوت کنند و جلوی جرم و جنایت منطقه را بگیرند. گفتنی است این عنوان با انتشار در سال جاری قرار است از قابلیت Smart Delivery نیز بهره مند باشد.

بازی جدید Call of The Sea نمونه ای متمرکز بر روی روایتی ماجراجویانه است. کاربران در این عنوان شخصیت Norah را هدایت می کنند گه قصد دارد برای یافتن همسر خود مناطق مختلف را بشود. بازی مورد نظر روایت گر داستان این زن در دهه 1930 است و داخل یک جزیره به وقوع می پیوندد. وی در طی جست وجوی این مکان، با پیدا کردن جزئیات جدید خاطرات مهم زندگی خود را به یاد می آورد. عنوان Call of The Sea قرار است اواخر سال جاری با قابلیت Smart Delivery به بازار دنیای عرضه شود.

بازی اول شخص مورد انتظار Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 سرانجام رونمایی شد. تریلر جدید این عنوان چندین نمای دیدنی را برای طرفداران به نمایش گذاشت تا کاربران به راحتی تجربه خون آشام بودن را مشاهده کنند. همچنین این ویدیو نشانگر قدرت های مختلف شخصیت های بازی بود و محیط بازی را تا حدودی برای کاربران نمایان ساخت.

با این که ساخت و عرضه بازی برای کنسول آینده شرکت مایکروسافت تایید شده، اما همچنان جزئیاتی از تاریخ انتشار آن برای مخاطبین مطرح نشده است. این عنوان قرار بود ابتدا در اوایل سال جاری به مرحله انتشار برسد، اما تیم بازی سازی Paradox Interactive اخیرا اعلام کرد عرضه بازی تا اواخر سال 2020 به وقوع نمی پیوندد.

شرکت مایکروسافت در مراسم خود گفت که بازی Madden NFL 21 برای کنسول XBox Series X نیز منتشر خواهد شد. در این رویداد زمان زیادی صرف معرفی بازی مذکور نشد، اما طبق گفته ها، این عنوان قرار است تا از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی کند. بازی Madden NFL 21 نیز در سال 2020 منتشر خواهد شد.

بازی Chorus یک بازی داستان محور و مبارزه فضایی به صورت تیراندازی است که کاربران را به شخصیت Nara معرفی می کند. این کارکتر یک فضانورد ماهر است که با جنگنده فضایی خود در کهکشان ها به سر می برد. داستان این بازی روایت گر تعقیب و گریز های نارا با گروهی خطرناک است که وی قصد دارد آن ها را نابود سازد. گفتنی است Chorus در سال 2021 با قابلیت Smart Delivery منتشر خواهد شد.

بازی Scorn عنوانی ماجراجویانه و ترسناک است. بر اساس اطلاعات مطرح شده توسط سازنده های بازی، عنوان Scorn ایده خود را از سبک کارهای H.R. Giger الهام گرفته است. دنیای بازی محلی بسیار ترسناک و کابوس گونه است که کاربران می توانند به روش های متفاوت در آن جست وجو کنند. متاسفانه همواره اطلاعاتی از زمان انتشار این بازی و یا قابلیت پشتیبانی آن از Smart Delivery منتشر نشده است.

این عنوان با ارتقای خودرو ها و افزایش تعداد اتومبیل ها، جذابیت بیشتری را به کاربران خود پیشنهاد می دهد. سازندگان این عنوان سعی کردند تا با ارائه فصول مختلف سال، زمین های مسابقه متنوع و شرایط راستا متفاوت رضایت خریداران بازی را به خود جلب کنند. در این بازی همچنین افرادی مانند Troy Baker و Nolan North نیز صداگذاری کرده اندو عنوان Dirt 5 در سال 2020 و با ویژگی Smart Delivery به بازار دنیای عرضه خواهد شد.

بازی Bright Memory: Infinite یک عنوان اول شخص اکشن است که تجربه تیراندازی سریع و همچنین مبارزات تن به تن را برای کاربران به ارمغان می آورد. سازندگان از این بازی به عنوان ترکیبی از بازی های Titanfall 2 و Devil may Cry یاد کرده اند. متاسفانه نه تنها زمان انتشار بازی مشخص نشده، بلکه این عنوان از قابلیت Smart Delivery نیز پشتیبانی نخواهد کرد.

شرک مایکروسافت همچنین فهرستی را از تمام بازی سازان و شرکت هایی که در حال حاضر بر روی عناوین کنسول ایکس باکس سری ایکس فعالیت دارند را منتشر کرد. فهرست برخی از این شرکت ها به شرح ذیل است:

  • 2 Ton Studios
  • Abstractions
  • Allods
  • Amazon Games
  • Asobo Studio
  • Athlon Games
  • Beatshapers
  • Big Ant Studios
  • Black Bird Interactive
  • Black Forest
  • Blackwood Games
  • Blitworks
  • Bohemia Interactive
  • Bossa
  • Bugbear
  • CI Games
  • Coatsink
  • Coffee Stain Publishing
  • Crystal Dynamics

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4396

به "در رویداد Xbox 20، 20 شرکت مایکروسافت چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در رویداد Xbox 20، 20 شرکت مایکروسافت چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید