بازی ترسناک Detention به یک سریال نتفلیکس تبدیل شد

به گزارش پرسینا بلاگ، شبکه اینترنتی نتفلیکس پخش اولین فصل یک سریال اقتباس شده از بازی Detention را شروع نموده. توسعه دهندگان بازی هم در جدیدترین توییت خود، هواداران را به تماشای این سریال دعوت نموده اند.

بازی ترسناک Detention به یک سریال نتفلیکس تبدیل شد

بازی Detention یک اثر ترسناک روان شناختی است که توسط استودیوی رد کندل گیمز (Red Candle Games) ساخته شده. این بازی قسمت تاریکی از تاریخ کشور تایوان را نمایش می دهد. دولت کشور تایوان در دهه 60 میلادی رویه ای ترسناک را دنبال و از ترس مخالفت جامعه اندیشمندان، آغاز به قتل و کنار زدن نخبگان جوان کشور خود کرد. بازی Detention این بخش از تاریخ تایوان را نمایش می دهد.

  • پرستش: بهترین بازی ترسناک 2019 برای همواره ناپدید می گردد

استودیوی رد کندل پیش از این جنجال بزرگی را تجربه نموده. بازی Devotion که اثر دیگر این استودیو به شمار می رود یک شوخی با رییس جمهور کشور کومونیست و تمامیت خواه چین در خود داشت و این موضوع خشم دولت چین را برانگیخت. به دنبال خشم دولت چین، فشارهای فراوانی بر استودیوی رد کندل گیمز اعمال شد. علاوه بر حذف بازی این استودیوی از فروشگاه های فروش بازی، عذرخواهی های فراوان و صدالبته ناشی از ترس از دولت چین صورت گرفت. خوشبختانه کتابخانه هاروارد دست به کار شد و برای جلوگیری از نابودی این بازی باکیفیت، آن را درون بایگانی های خود نگهداری کرد.

در بخش توضیحات صفحه سریال مربوط به این بازی در وب سایت نتفلیکس نوشته شده:

البته این اقتباس، اولین اقتباس برگرفته از بازی Detention نیست. در سال 2019 یک فیلم سینمایی بر اساس این بازی ساخته شده. همچنین یک رمان هم بر پایه داستان این بازی نوشته شده.

در حال حاضر دو قسمت از این سریال در شبکه نتفلیکس برای تماشا موجود هستند. در تاریخ 12 دسامبر (22 آذر) دو قسمت جدید از این سریال پخش خواهند شد و پس از آن، هر هفته یک جفت از قسمت های این سریال به شکل منظم پخش می شوند.

توسعه دهندگان بازی Detention در جدیدترین توییت خود این سریال را به هواداران بازی پیشنهاد نموده اند. مهم تر از این موضوع، در توییت جدید این استودیو آمده که تیم رد کندل در حال توسعه بازی جدید خود هستند و به زودی اخبار جدیدی را از آن خواهیم شنید.

البته قبل از هر چیزی پیشنهاد می کنیم سری به بازی های استودیوی رد کندل گیمز بزنید. بازی Detention همین حالا برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، کامپیوترهای شخصی و اندروید در دسترس است. اثر جدیدتر این استودیو، یعنی بازی Devotion تنها برای کامپیوترهای شخصی موجود است و با توجه به فعالیت های دولت چین، دریافت آن کمی دردسر دارد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6110

به "بازی ترسناک Detention به یک سریال نتفلیکس تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ترسناک Detention به یک سریال نتفلیکس تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید