دفاتر موقت ثبت دارایی مسئولان کشوری و لشگری به زودی راه اندازی می شود

به گزارش پرسینا بلاگ، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از آمادگی این نهاد برای راه اندازی دفتر موقت ثبت دارایی مسئولان در نهاد ها و دستگاه های مختلف خبر داد.

دفاتر موقت ثبت دارایی مسئولان کشوری و لشگری به زودی راه اندازی می شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، داود کریمی مرید دبیر شورای اطلاع رسانی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: باتوجه به راه اندازی دفتر ویژه ثبت دارایی مسئولان در ستاد مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از سی و یکم شهریورماه و با عنایت به استقبال و درخواست جمع کثیری از مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جهت ثبت دارایی و اموال خود در سامانه مذکور، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه برای ایجاد دفاتر موقت ثبت دارایی و اموال مسئولان در نقاط مهم حاکمیتی ابراز آمادگی کرده است.

وی شرح داد: به همین دلیل با شورای عالی امنیت ملی، شورای نگهبان قانون اساسی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مکاتبه شده است و در انتظار پاسخ آن هستیم.

کریمی مرید با اشاره به تسهیل ثبت دارایی مدیران شهرستان ها گفت: به زودی دسترسی کلیه مدیران استانی به سامانه ثبت دارایی مسئولان از طریق شبکه ملی فراهم می شود و اطلاع رسانی آن انجام خواهد شد.

وی در انتها تاکید کرد: در حال حاضر دفتر ویژه ثبت دارایی مسئولان در ساختمان ستاد مرکز آمار و فناوری اطلاعات فعال است و سایر مسئولان محترم نیز می توانند با مراجعه به نشانی residegi.adliran.ir جهت ثبت دارایی و اموال خود اخذ نوبت کنند و در زمان تعیین شده به این دفتر مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1819

به "دفاتر موقت ثبت دارایی مسئولان کشوری و لشگری به زودی راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاتر موقت ثبت دارایی مسئولان کشوری و لشگری به زودی راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید