دنبال بهترین عملکرد هستیم، کاراته کاها با قدرت پیش می روند

به گزارش پرسینا بلاگ، سید شهرام هروی قبل از اعزام به مسابقات لیگ جهانی در مسکو ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه کرد: بعد از حضور در مسابقات لیگ جهانی ژاپن به دلیل فاصله کم با مرحله بعدی در روسیه تمام کوشش ما این بود که اعضای تیم به خوبی ریکاوری نمایند و شرایط لازم برای حضور در مسکو را داشته باشند که خدا را شکر با کوشش های دکتر خواجوی پیروز شدیم به این مهم دست پیدا کنیم.

دنبال بهترین عملکرد هستیم، کاراته کاها با قدرت پیش می روند

وی اضافه نمود: در دو مرحله اردو پیش از اعزام به مسکو طراحی تمرین به سمت برطرف نقاط ضعف ملی پوشان رفت. مسائلی کوچک فنی که در ژاپن مشاهده شده بود را پوشش دادیم. البته بعضی آسیب های جزئی و سرماخوردگی ملی پوشان هم بود که به موقع مسائل را پشت سر گذاشتیم و با شرایط خوبی برای شرکت در این رقابتها به روسیه می رویم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: در کوششیم عملکرد خوب خود در مراحل قبلی لیگ جهانی را در مسکو نیز تکرار کنیم. ما در فرانسه، امارات و چین بین همه تیم های شرکت نماینده بهترین عملکرد را داشتیم، در مراکش دومین و در ژاپن هم سومین کشور در بخش مردان به لحاظ عملکردی بودیم.

هروی در خصوص جدیدترین رنکینگ کاراته کاهای ملی پوش هم گفت: در 67- کیلوگرم کار بسیار سختی برای کسب داریم ولی کوشش خود را بکار می گیریم تا در مسابقات باقی مانده بتوانیم امتیازات لازم را کسب نموده ونمایندگان ما شرایط بهتری پیدا نمایند. در وزن 75- کیلوگرم با وجود بهمن عسگری و علی اصغرآسیابری مسئله ای نداریم و دو کاراته کای خوب ما در حال کوشش هستند. در وزن 75+ کیلوگرم واقعا یک رقابت دیدنی بین ورزشکاران ایرانی است. گنج زاده، پورشیب و اباذری خیلی نزدیک با هم پیش می روند و در این راه قراری زاده و خدابخشی هم به این سه نفر یاری می نمایند.

وی ادامه داد: شرایط خوبی در راستا کسب سهمیه المپیک داریم. اگر قرار بود که سهمیه کشورها دو نماینده به المپیک اعزام گردد ما در وزن 75+ کیلوگرم می توانستیم این دو سهمیه را کسب کنیم. و این جای خوشحالی دارد که بچه ها عملکرد خوبی دارند و موقعیت خود را تثبیت نموده اند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه صحبت از تعداد سهمیه ها زود است، گفت: غیر از مسابقات روسیه که از روز آدینه هفته جاری شروع می گردد، شش تورنمنت دیگر دیگر از رقابتهای کسب امتیاز ورودی باقی مانده و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. اما در شرایط فعلی ایران و ایتالیا بیشترین سهمیه را دارند. جالب اینجاست که اگر ژاپن میزبان المپیک نبود تا الان تنها یک سهمیه گرفته بود.

هروی با اشاره به مسابقات مسکو هم گفت: هر چه پیش می رویم کار سخت و سخت تر می گردد. یک ماراتن واقعی است که فاصله اندک بین تورنمنت ها برای کاراته کاها مشکل ساز شده است. کاراته کاها هر 15 روز باید در مسابقات شرکت نمایند و تاتامی مسکو هم از این قاعده مستثنی نیست و برای ما بسیار مهم است که باید امتیازات آن را نیز جمع کنیم.

وی در سرانجام گفت: جای تبریک به اعضای تیم ملی دارد که با قدرت پیش می روند و سخت کوشش می نمایند تا به آن هدفی هم که ترسیم نموده ایم دست پیدا نمایند. ضمن اینکه باید تشکر کنیم از وزارت ورزش و فدراسیون کاراته که همه امکانات را در اختیار ما قراردادند که با تمام ظرفیت و پتانسیل خود در رقابتهای کسب امتیاز ورودی شرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1710

به "دنبال بهترین عملکرد هستیم، کاراته کاها با قدرت پیش می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال بهترین عملکرد هستیم، کاراته کاها با قدرت پیش می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید