دهکده پوبله اسپانیول، نمایی زیبا از اسپانیا

به گزارش پرسینا بلاگ، پوبله اسپانیول (Poble Espanyol) در منطقه مونت جویک (Montjuïc) شهر بارسلونا قرار گرفته است و تا حدی رنگ و بوی مناطق شهری را به خود گرفته است.

دهکده پوبله اسپانیول، نمایی زیبا از اسپانیا

این دهکده دارای مراکز خرید، تئاترها، رستوران ها، پارک ها و بناهای معماری زیبایی است که به راحتی شما را مجذوب خود می نمایند. بازدید از این منطقه گردشگری زیبا، زمانی که در اسپانیا هستید، می تواند امکان انجام دادن فعالیت های زیادی را برای شما فراهم کند.

پوبله اسپانیول در سال 1929 با هدف ساختن یک دهکده اسپانیایی در مرکز شهر در کنار نمایشگاه بین المللی بارسلونا ساخته شد؛ این مرکز توریستی در مدت زمانی در حدود یک سال ساخته شد و ابتدا قرار بود که تنها به مدت فعالیت نمایشگاه باقی بماند اگرچه که به دلیل محبوبیت خود توانست تا به امروز پذیرای گردشگرانی از سرتاسر دنیا باشد.

در این دهکده ویژگی ها و عناصر همه روستاهای اسپانیایی به تصویر کشیده شده است.

پوبله اسپانیول برای تفریح مردم و بازدیدنمایندگان ساخته شده اما لحظات تلخی را نیز در جنگ داخلی اسپانیا سپری نموده است؛ این دهکده در آن موقع ماهیت واقعی جنگ را به خود دید و به عنوان یک اردوگاه اسرای جنگی مورد استفاده قرار می گرفت.

معماری و موزه

معماری این دهکده توسط معمارانی به نام رامون رونتوس (Ramon Reventos) و فرانسیس فول گوئرا (Francesc Folguera) و همچنین هنرمندانی به نام ژاویر نوگوس (Xavier Nogues) و میکوئل اوتریلو (Miquel Utrullo) صورت گرفته است.

این افراد سرتاسر اسپانیا را سفر نموده اند و در نهایت با جمع آوری تصاویر مناطق مختلف، ایده های مردم و همچنین رسم طرح های اولیه گوناگون این روستا را به شکل یک موزه غیرمسقف ساخته اند. پوبله اسپانیول بیش از 15 منطقه از اسپانیا را نشان می دهد و همچنین در حدود 100 نسخه کپی سازی شده از بناهای یادبود و ساختمان های موجود در کشور اسپانیا را در خود دارد.

مناطقی که در این روستا بازسازی شده اند مادرید، آندالوسیا، آراگون، ناوارا، کامونیداد والنسیا و ایزا بالئارس (Isla Baleares) هستند؛ در کنار این مناطق ساختمان ها و بناهایی مشابه آنچه که در کشور ساخته شده اند نیز شکل گرفته اند؛ این بناها نمونه های مشابه ناوالکارنرو (Navalcarnero) از مادرید، توره دو اوتبو (Torre de Utebo) از آراگون و پورت سان وینسنت (Puerta de San Vicente) از کاستیلا وای لیون (Castilla y Leon) هستند.

موزه فران دائورل که در سال 2001 در این روستا ساخته شد، نمونه دیگری از جاذبه های پوبله اسپانیول است. این موزه بیش از 300 اثر هنری از سبک ها و زمان های مختلف را در خود دارد که آثار هنری پیکاسو، چیلیدا و بارچلو (Barcelo) تنها بعضی از آن ها هستند.

رستوران ها و شب نشینی ها

رستوران ها و کافه ها نیز در پوبله اسپانیول به سبکی ساخته شده اند که بازدیدنمایندگان با خوردن یک وعده غذا در آن ها تجربه ای مشابه آنچه که در سایر رستوران ها و کافه های اسپانیا را کسب می نمایند، دریافت نمایند زیرا غذاهایی که در این مکان ها سرو می شوند نیز براساس غذاهایی که در سایر رستوران ها و کافه های اسپانیا ارائه می شوند، انتخاب می گردند.

فعالیت های دیگر

در پوبله اسپانیول هرگز احساس خستگی نمی کنید زیرا در این مکان علاوه بر معماری، تاریخچه، نمایشگاه و رستوران ها، مکان های بسیار زیبای دیگری نیز برای رفتن و فعالیت های بسیار متنوع دیگری هم برای انجام دادن وجود دارد. مغازه های دایر در این مکان هرآنچه را که می خواهید، از لباس گرفته تا اسباب بازی و مجسمه های زیبا در اختیار شما می گذارند. بازدیدنمایندگان در کنار خرید می توانند اوقات خوبی را در تئاترها با فرزندانشان سپری نمایند.

منبع: گردشبان
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4906

به "دهکده پوبله اسپانیول، نمایی زیبا از اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهکده پوبله اسپانیول، نمایی زیبا از اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید