دوره های تحلیل داده، نرم افزار و برنامه نویسی برای مستعدان برتر برگزار می شود

به گزارش پرسینا بلاگ، بنیاد ملی نخبگان با توجه ضرورت یادگیری مهارت های تحلیل داده برای همه رشته ها وهمچنین تسهیل ورود دانشجویان مقطع کارشناسی به طرح شهید احمدی روشن، دوره های تحلیل داده، نرم افزار و برنامه نویسی را جهت توانمندسازی دانشجویان برگزار می کند.

دوره های تحلیل داده، نرم افزار و برنامه نویسی برای مستعدان برتر برگزار می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان، بنیاد ملی نخبگان طی چند سال اخیر، هر ساله با ارائه فراخوانی، طرح های مختلفی را از سوی اساتید دانشگاه و همچنین خبرگان صنعتی پیرامون نیازهای اصلی کشور دریافت می کند که پس از داوری در بنیاد و اعلام طرح های برگزیده ها، دانشجویان برتر کشور و دانشجویان تحت حمایت بنیاد می توانند برای حضور در این طرح ها اعلام آمادگی کنند. در نهایت اساتید هر طرح از میان ثبت نام کنندگان، پس از انجام مصاحبه، دانشجویان مدنظر خود را انتخاب می کنند و پس از آن، فرآیند اجرایی هسته های علمی آغاز می شود.

به همین دلیل و با توجه به پیشرفت های خیره کننده و شگرف هوش مصنوعی در جهان و خلق فرصت های جدید در حوزه های تحلیل داده، نرم افزار و برنامه نویسی و نیاز روزافزون کشور به پیشرفت در این حوزه ها، بنیاد ملی نخبگان قصد دارد تا پیش از آغاز دوره آینده طرح شهید احمدی روشن (دوره پنجم طرح که از مهرماه آغاز خواهد شد)، دوره هایی را طی ماه های اردیبهشت و خرداد در حوزه های ذکر شده برگزار کند.

در این دوره علاوه بر ارتقای سطح توانمندی دانشجویان (به ویژه دانشجویان کارشناسی)، فرآیند ورود دانشجویان کارشناسی به طرح شهید احمدی روشن تسهیل می شود چراکه با توجه به تخصص و تجربه بیشتر دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، اساتید منتخب دوره های قبلی طرح شهید احمدی روشن تمایل بیشتری به جذب دانشجویان این مقاطع داشته و دانشجویان کارشناسی در سال های گذشته کمتر پیروز به حضور در این طرح ها شده اند.

از این رو با هدف افزایش هر چه بیشتر امکان ورود دانشجویان کارشناسی به این طرح، بنیاد ملی نخبگان، پنج دوره مبانی برنامه نویسی، سی شارپ، پایتون، جاوا اسکریپت و هوش مصنوعی را برگزار می کند. دانشجویان کارشناسی که این دوره ها را با پیروزیت پشت سر بگذارند، در اولویت انتخاب بنیاد ملی نخبگان برای دوره آینده طرح شهید احمدی روشن قرار خواهند گرفت.

4021/

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4185

به "دوره های تحلیل داده، نرم افزار و برنامه نویسی برای مستعدان برتر برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های تحلیل داده، نرم افزار و برنامه نویسی برای مستعدان برتر برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید