ملاقات ظریف با وزرای خارجه ژاپن و اسپانیا و رئیس گروه مردم در مجلس اروپا در مونیخ؛ محور گفت و گوها، اوضاع غرب آسیا

به گزارش پرسینا بلاگ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در پنجاه و ششمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ در محل برگزاری این نشست حضور دارد، امروز (شنبه) در حاشیه این نشست با وزرای خارجه ژاپن و اسپانیا و همچنین رئیس گروه مردم در مجلس اروپایی ملاقات و مصاحبه کرد.

ملاقات ظریف با وزرای خارجه ژاپن و اسپانیا و رئیس گروه مردم در مجلس اروپا در مونیخ؛ محور گفت و گوها، اوضاع غرب آسیا

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

وزیر امور خارجه ایران امروز در حاشیه نشست کنفرانس امنیتی مونیخ با آرانچا گونزالس لایا وزیر امور خارجه اسپانیا ملاقات و مصاحبه کرد.

آنالیز راه های گسترش روابط دوجانبه، زمینه های تقویت اعتماد و همکاری بین ایران و اروپا، کاهش تعهدات برجامی ایران، تعهدات اروپا در برجام، اوضاع منطقه و واقعیت های داخلی آمریکا از جمله محورهای مصاحبهی دو وزیر خارجه در این ملاقات بود.

ظریف و توشی میتسو موتگی وزیر خارجه ژاپن در این ملاقات در مورد روابط دوجانبه و موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی به مصاحبه پرداختند.

در ملاقات مانفرد و بر رئیس گروه مردم در مجلس اروپایی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، تعهدات اروپا در قبال برجام و همچنین کاهش تعهدات برجامی ایران و اوضاع منطقه غرب آسیا مورد مصاحبه و گفتگو نهاده شد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران دیروز و امروز (آدینه) 26 و 27 بهمن ماه نیز در حاشیه این نشست با جاستین ترودو نخست وزیر و فرانسوا فیلیپ شامپانی وزیر خارجه کانادا و همچنین وزرای خارجه چین، فنلاند، واتیکان، جمهوری چک، عمان، اوکراین، کرواسی، گروه اقدام بحران، گروه الدرز و اعضای شورای روابط خارجی مجلس اروپا ملاقات و مصاحبه کرد.

کنفرانس امنیتی مونیخ از روز آدینه 14 فوریه به مدت سه روز برپاست.

منبع: انتخاب
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3724

به "ملاقات ظریف با وزرای خارجه ژاپن و اسپانیا و رئیس گروه مردم در مجلس اروپا در مونیخ؛ محور گفت و گوها، اوضاع غرب آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات ظریف با وزرای خارجه ژاپن و اسپانیا و رئیس گروه مردم در مجلس اروپا در مونیخ؛ محور گفت و گوها، اوضاع غرب آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید