راز روبان آبی خبرنگاران های هالیوود در مراسم اسکار چه بود؟

به گزارش پرسینا بلاگ، مراسم اسکار در حالی برگزار شد که عده ای از ستارگان هالیوود در حالی که روبانی آبی روی لباسشان نصب شده بود در این مراسم حضور یافتند.

راز روبان آبی خبرنگاران های هالیوود در مراسم اسکار چه بود؟

به گزارش سینماخبر،هشتاد و نهمین مراسم اسکار سحرگاه امروز در هالیوود، لس آنجلس با حواشی زیادی برگزار گشت. یکی از تفاوت های مراسم امسال با مراسم های سال گذشته لباس عده ای از خبرنگاران های هالیوود بود که روبانی آبی روی آن ها نصب شده بود.

این افراد در مصاحبه هایشان ابراز داشتند که اینکار را در اعلام همبستگی با اتحادیه آزادی شهروندان آمریکایی و در اعتراض به دستور ممنوعیت دونالد ترامپ به لباس های خود زده اند. از جمله کسانی که به لباسشان روبان زده بودند، می توان به راث نگا، لین مانوئل میراندا و کارلی کلوس اشاره کرد.

راث نگا که در این دوره از رقابت های اسکار برای بازی در فیلم دوست داشتن، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شده بود، روبان آبی مورد نظر را روی لباس قرمز خود نصب کرده بود.

وی در اینباره در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اجدادم کسانی هستند که من به آنها بسیار افتخار می کنم. کارلی کلوس که نامزد جاشوآ کاشنر، برادر جرارد کاشنر، مشاور کاخ سفید، نیز هنگام حضور بر فرش قرمز اسکار روی لباسش روبان آبی دوخته بود که او نیز مسئله مخالفت با سیاست های مهاجر ستیزانه دونالد ترامپ را تأیید کرد.

بنا بر این گزارش، مراسم اسکار امسال به خاطر مخالفت برگزارکنندگان و حضار در این مراسم با سیاست های ضد مهاجر و ضد مسلمان دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا، یکی از سیاسی ترین اسکار های تاریخ سینما برآورد شده است.

مجله اینترنتی خبرنگاران

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: setare.com
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5659

به "راز روبان آبی خبرنگاران های هالیوود در مراسم اسکار چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز روبان آبی خبرنگاران های هالیوود در مراسم اسکار چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید