راه اندازی سرویس Nest Aware جدید توسط گوگل

به گزارش پرسینا بلاگ، گوگل در نظر دارد در سال 2020 سرویس Nest Aware جدید و پیشرفته ای را راه اندازی کند.

راه اندازی سرویس Nest Aware جدید توسط گوگل

به گزارش خبرنگار ، در کنار راه اندازی سرویس Nest Mini، گوگل از نقشه های خود برای راه اندازی سرویس جدید Nest Aware در سال بعد اطلاع داد. کاربرانی که یک دستگاه Nest دارند، احتمالا با سرویس Nest Aware که برای چند سال اخیر در دسترس است، آشنا هستند. این سرویس قرار است سال بعد، در 19 کشوری که در حال حاضر Nest Aware فعال است، راه اندازی گردد. قیمت این سرویس هم برای مشتریان تغییر نموده است در نتیجه، با آغاز سال بعد به جای پرداخت پول برای هر دوربین، Nest Aware شامل همه دوربین ها، اسپیکر ها و نمایشگر های داخل خانه با قیمتی پایین خواهد شد.

مهم تر از این مسئله، گوگل بیان کرد که یک سرویس ضبط بر اساس اتفاق ها معرفی می نماید؛ سرویسی که در هر دو برنامه Nest Aware قرار داده خواهد شد. این ویژگی جدید باعث می گردد که دوربین ها زمانی که یک حرکت یا صدا را تشخیص دهند، آغاز به ضبط کند و به کاربر مورد نظر هشدار خواهد فرستاد که کاربر اقدامی انجام دهد یا کلیپ ضبط شده را بعدا تماشا کند. سزویس جدید گوگل همراه با قابلیت ضبط تصاویر 24 ساعته ارائه خواهد شد که به کاربران اجازه خواهد داد تا همه ویدئو های ضبط شده را قبل، بعد و در حین یک اتفاق مشاهده نمایند.

این سرویس دو نسخه متفاوت دارد: Nest Aware معمولی که برای ضبط 30 روزه ویدئوها، برای هر ماه 6 دلار و برای هر سال 60 دلار و Nest Aware Plus که برای ضبط 60 روزه ویدئوها، برای هر ماه 12 دلار و برای هر سال 120 دلار قابل پرداخت خواهد بود.

سرویس Nest Aware پیشرفته یعنی یک پوشش پیشرفته اسپیکر ها و نمایشگر های Nest و Google Home. کسانی که صاحب این دستگاه ها هستند می توانند آن ها را برای گوش دادن به یک صدای خاص مانند هشدار دود یا مونو اکسید کربن فعال نمایند و این هشدار به گوشی آن ها فرستاده گردد. همچنین، این سرویس شامل تماس های اضطراری می گردد یعنی کاربری که از سرویس Nest Aware استفاده می نماید، قادر خواهد بود تا با دریافت هشدار دود و فرستاده شدن این هشدار توسط اپلیکیشن Home با اورژانس تماس بگیرد.

گوگل همچنین تأیید نموده است که یک قابلیت Home Feed به اپلیکیشن Google Home در سال بعد اضافه خواهد شد که همه نوتیفیکیشن ها و اتفاقات را به دستگاه هوشمند اضافه خواهد نمود. اگرچه، Nest Aware جدید در 19 کشور دنیا فعالسازی خواهد شد، در ابتدای راه اندازی این سرویس فقط در آمریکا قابل دسترسی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1966

به "راه اندازی سرویس Nest Aware جدید توسط گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سرویس Nest Aware جدید توسط گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید