راه اندازی غرفه های صنایع دستی در فرودگاه های کرمان

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با تاکید براینکه باید از ظرفیت فرودگاه ها، راه آهن و ترمینال ها برای تبلیغ صنایع دستی و گردشگری استان استفاده گردد، مطرح کرد: در بسیاری از استان ها از این ظرفیت برای تبلیغ صنایع دستی و گردشگری خود آ استان استفاده می گردد.

راه اندازی غرفه های صنایع دستی در فرودگاه های کرمان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، غلامرضا فرخی مدیرکل میراث فرهنگی استان در کارگروه گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: نمایشگاه صنایع دستی استان به دلیل استقبال زیاد جزو نمایشگاه های برتر کشور محسوب می گردد.

او از متفاوت تر بودن نمایشگاه صنایع دستی استان در امسال نسبت به سال های قبل اطلاع داد و اعلام کرد: در این نمایشگاه نشاط اجتماعی را در کنار بخش های گردشگری و بوم گردی خواهیم داشت، به طوریکه یک سالن از سه سالن نمایشگاه به این موضوع اختصاص داده خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه چادرهای عشایری در راستای نمایش آداب و رسوم عشایران استان برپا خواهد شد، توضیح داد: نمایشگاه فوق، نمایشگاه تخصصی صنایع دستی است که به صورت ملی برگزار می گردد.

فرخی به لزوم حضور انجمن هتل داران و آژانس داران در این نمایشگاه برای تبلیغات فعالیت های گردشگری استان اشاره نمود و اضافه نمود: برگزاری این گونه نمایشگاه ها موجب جذب هر چه بیشتر گردشگران خواهد شد.

او با تاکید براینکه از ظرفیت فرودگاه ها، راه آهن و ترمینال ها برای تبلیغ صنایع دستی و گردشگری استان استفاده گردد، اعلام نمود: در بسیاری از استان ها از این ظرفیت برای تبلیغ صنایع دستی و گردشگری خود استفاده می نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1233

به "راه اندازی غرفه های صنایع دستی در فرودگاه های کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی غرفه های صنایع دستی در فرودگاه های کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید