رشد 48 درصدی بازدید از موزه ذوالفقاری زنجان در سال جاری

به گزارش پرسینا بلاگ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: بر اساس بررسی های انجام شده، میزان بازدید از موزه باستان شناسی، مردان نمکی و ذوالفقاری استان زنجان در 8 ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 48 درصد رشد داشته است.

رشد 48 درصدی بازدید از موزه ذوالفقاری زنجان در سال جاری

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند، سرپرست این اداره کل، ظهر امروز 12 آذر در زنجان گفت: این رشد نه تنها در موزه باستان شناسی بلکه در تمامی اماکن تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان در 8 ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته اتفاق افتاده و به صورت میانگین شاهد رشد 16 درصدی هستیم.

او عامل این رشد را تلاش و سعی میراث فرهنگی در معرفی آثار تاریخی و اماکن گردشگری با همکاری دستگاه های دیگر دانست و ادامه داد: این یعنی ما گامی دیگر در راستای نیل به هدف خود یعنی گذر از معبر گردشگری به مقصد گردشگری برداشته ایم.

ارجمند با اشاره به دو مجموعه فسیل و سنگ های تزیینی که در ماه های اخیر در استان مجوز مجموعه داری و پروانه نمایش گرفته اند، گفت: این دو مجموعه برای نمایش با مشکل مکان روبرو هستند که ما امیدواریم با همراهی میراث و دستگاه های دیگر شاهد برپایی این موزه ها در زنجان باشیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: تجربه پیروز نخستین موزه خصوصی زنجان می تواند الگو قرار گیرد، چرا که باغ موزه گیاهان دارویی از بازدیدکننده خوبی برخوردار است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2603

به "رشد 48 درصدی بازدید از موزه ذوالفقاری زنجان در سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 48 درصدی بازدید از موزه ذوالفقاری زنجان در سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید