افتتاح نمایشگاه عکس آذربایجان غربی بهشت ایران زمین در ارومیه

به گزارش پرسینا بلاگ، نمایشگاه عکس آذربایجان غربی بهشت ایران زمین جاذبه های گردشگری استان آذربایجان غربی به مناسبت هفته گردشگری در ارومیه گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه عکس آذربایجان غربی بهشت ایران زمین در ارومیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان غربی، عصر دیروز چهارشنبه 10 مهر 1398 با حضور مدیرکل استان، تعدادی از اعضای شورای شهر ارومیه و رئیس حوزه هنری استان، نمایشگاه عکس جاذبه های گردشگری استان آذربایجان غربی در محل نگارخانه حوزه هنری در ارومیه افتتاح شد.

براساس این گزارش در این نمایشگاه که به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برپا شده تعداد 40 قطعه تابلو عکس مناطق طبیعی و گردشگری استان که توسط وحید معصومی از عکاسان برتر ارومیه تهیه شده و به معرض دید عموم قرار گرفته است.

برهمین اساس عکاس این تصاویر در مورد این نمایشگاه گفت: با همکاری کارشناس اکوتوریسم اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان غربی از 120 چشم انداز طبیعی استان تصاویری با کیفیت فوق العاده تهیه شد که از بین 120 عکس تهیه شده به انتخاب اداره کل 50 قطعه آن تکثیر شده و از 50 قطعه مذکور تعداد 40 قطعه برای نمایش در معرض عموم به این نمایشگاه راه یافته است.

وحید معصومی در این خصوص اضافه کرد: در تهیه این تصاویر سعی شده به شکل واقع گرایانه (رئالیسم) از جاذبه های طبیعی استان عکاسی گردد تا گردشگران را برای بازدید از این مناطق جذب کنیم.

این نمایشگاه از دهم تا هفدهم مهرماه امسال در نگارخانه حوزه هنری ارومیه برپاست.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1715

به "افتتاح نمایشگاه عکس آذربایجان غربی بهشت ایران زمین در ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نمایشگاه عکس آذربایجان غربی بهشت ایران زمین در ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید